Dat is een persoonlijke aangelegenheid. Degeen die wettelijk het kind als de zijne accepteert, wordt opgenomen in de stamboom. Wel kan er een aantekening worden gemaakt omtrend de conceptie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het niet-anonieme donorschap houdt in dat de donor toestemming geeft om later bekend gemaakt te worden bij het kind.
De donor heeft geen recht op contact met het kind. Ook krijgt hij geen informatie over de identiteit van de vrouwen die zwanger zijn geworden met zijn zaad. De ouders worden ook niet geïnformeerd over de identiteit van de donor.

Dus de donor heeft geen relatie in de stamboom.
Een geadopteerd kind of een spermadonorkind krijgt de achternaam van (een van) de ouders en zal dus als zodanig in de stamboom worden opgenomen.