Mijn ex heeft mijn kinderen zonder toestemming uitgeschreven .Ik heb alle gezag.is dit strafbaar?

Snap niet dat een vader zomaar zonder mijn toestemming of handtekening dit kan doen hoe zit dit nou precies

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem even aan dat het gaat om inschrijving GBA: Nee, dit is niet 'strafbaar' in de zin dat hij hiervoor vervolgd kan worden. gemeente gaat verder bij dit soort wijzigingen uit van goede trouw van de aanvrager/inschrijver. Het kan wel onrechtmatig zijn. Ga naar het gemeentehuis () en schrijf je kinderen opnieuw in. Wacht hier niet mee - zwijgen is toestemmen.

Sorry hoor, maar dit is wel strafbaar. Jij bent degene dus die het gezag heeft. Hij mag nooit beslissingen maken buiten jou om. Op papier mag hij geen eens 1 belangrijke beslissing maken. Dus dit antwoord hier onder slaat nergens op. Hij wordt misschien niet achter de tralies gegooid. Maar ik weet nogal veel van gezag want ik heb zelf een kind waarvan ik de enige ben met gezag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100