hoe krijg ik mijn ouders weer bij elkaar?

Hallo, ik ben en meisje van 14 jaar en mijn ouders zijn al vanaf mijn 1jarige leeftijd uit elkaar. Ik heb ze dus eigenlijk nooit samen gezien. Ik heb voor de rest ook geen stiefzusters of stiefbroers ik ben helemaal alleen. Weet iemand hoe ik mijn ouders weer bij elkaar kan krijgen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, ik heb ze allebei gevraagd of ze weer bij elkaar willen komen en ze zijn het er beiden mee eens.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoe graag je dat ook zal willen, is het zeer onwaarschijnlijk dat dat gaat gebeuren. ALs ze al 13 jaar apart zijn hebben ze duidelijk besloten dat hun leven zonder de ander beter is. Maar.. je hebt natuurlijk nog steeds beide ouders. Misschien kan je je beter richten op nieuwe partners voor je ouders?

Hallo, Ik ben ook kind van gescheiden ouders. Sinds dat ik 2 ben zijn ze gescheiden. Ik heb ook op latere leeftijd geprobeerd mijn ouders weer bij elkaar te krijgen, maar dit is niet gelukt. Het heeft helaas alleen maar meer problemen met zich meegebracht. Nu ik wat ouder ben, ben ik blij dat mijn ouders niet meer samen zijn, omdat ik weet waarom het mis is gegaan. Ik denk dat dit even een fase is waar je doorheen moet. Later zul je vast wel begrijpen waarom ze niet meer samen zijn. Anders vraag eens een van je ouders wat de reden is. Dan zou je het waarschijnlijk ook wel begrijpen. Veel sterkte verder

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100