Van welk merk is dit knuffelkonijn (zie foto)?

Ik ben op zoek naar het merk van dit knuffelkonijn. (zie foto's)

Op social media en op uitzending gemist (spoorloos, minuut 6.18) ben ik het konijn de afgelopen weken tegengekomen. Het toeval wil dat ik eenzelfde knuffelkonijn heb gekregen bij mijn geboorte, die is nu 26 jaar oud. Ik heb nooit geweten hoe diegene aan dit knuffelkonijn is gekomen en wat het merk ervan is. Heel graag wil ik deze informatie zodat ik een nieuw konijn kan kopen voor mijn toekomstige kroost. Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
6 jaar geleden
Mocht je het niet kunnen vinden, dan is er vast wel iemand in je omgeving handig met naaien.
Iloon2punt0
6 jaar geleden
Happy Horse heeft heel veel knuffels. geen idee of het om dat merk gaat, maar is het kijken waard.

Antwoorden (1)

Het doet mij denken aan een nijntje knuffel zonder mond...
De knuffels in de aflevering van spoorloos en op de instagram post zijn trouwens ook nijntje knuffels.