Wat kan je zeggen tegen een meisje van 14 waar je verliefd op ben?

Ik wil morgen mijn eerste stap zetten bij een meisje. Alleen weet ik niet wat ik tegen haar moet zeggen.

Dus mijn vraag: Wat kan je zeggen tegen een meisje van 14 waar je een oogje op heb.

Ps: dit is de eerste keer dat ik in real life met haar ga praten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aargh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het, stomme vragen maar ik ben erg slecht in gesprekken aanknopen met meisjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik aaargh niet om de slimheid van je vraag hoor Youris. Voor jou is dit een belangrijke vraag. Maar wel om het feit dat de vraag zo makkelijk op te zoeken is in het archief met zo ontzettend veel antwoorden. Hij is zelfs vandaag nog een keer gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar dan

Antwoorden (7)

Je kunt zeggen: 'Ik wil je graag over vier jaar weer eens ontmoeten.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das toch niks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha! Ja... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe niet zo raar, youris is zelf ook pas 16.
Zullen we samen wat gaan drinken...?

Of:

Heb je zin om samen wat leuks te gaan doen volgend weekend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het goed begrijp heb je weleens met haar ge-smst ofzo dat je schrijft in real life?
Maar dat maakt verder ook niet uit Youris,weet je...meest maak je in je hoofd bijvoorbeeld al een gesprek...en ervaring leert dat daar niks van terecht komt...want als je tegenover elkaar staat is het toch weer anders...
Ik zou maar iets terug houdend zijn in het begin,wel interesse tonen in dat meisje uiteraard.Geef komplimentjes dat ze er leuk uit ziet en dat je blij bent dat je haar nu ziet en spreekt.
Vraag iets over haar hobby`s en vertel over jou schrijven..je merkt snel genoeg of ze jou ook leuk vindt,dat kun je merken aan haar antwoorden en of ze ook in jou geinteresseerd is....Gaat het erg leuk tussen jullie dan zeg je haar bij het afscheid dat je haar graag weer eens wilt zien...Wil zij dat ook dan klikt het wel tussen jullie hoor.
Hoe meer je elkaar ziet hoe meer je kunt vertellen....dat je haar erg leuk vindt bijvoorbeeld....
En dat je graag verkering met haar wilt,maar dat moet je niet morgen al vragen Youris....
Het komt wel goed met jou..zeker weten.....veel plezier morgen met je Date....Laat je even weten hoe het was op de Soos....Dikke knuf...Muts!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je, ik zal het laten weten
suc6 en vraag gewoon of ze een keer iets leuks met je wil gaan doen iets drinken of een film kijken of op het strand lopen volg je hart suc7 je weet best hoe je dit moet aan pakken geloof in je zelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan zeggen : ik vind je al een tijdje leuk wil je mischien verkering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk kun je het best het onderwerp liefde in het begin nog niet aanroeren. Het kan namelijk best zijn,dat ze je in de loop van het gesprek bar tegenvalt! Als na een paar uur blijkt,dat het "klikt",dan zou je haar voorzichtig kunnen laten weten,dat je haar erg aardig vindt! En daarna maar afwachten hoe de bal verder rolt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet iets op een briefje schrijven en het aan haar geven (niet persoonlijk!).

En dan moet je afwachten.

succes!