Is het erg als je denkt dat je ouders niet jou ouders zijn?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb namelijk het gevoel dat ik niet hun kind ben omdat ze bijna altijd boos op me zijn (ben nu wel aan het puberen maar toch) en ik heb ook het gevoel dat ze mijn broertje veel meer voordringen en dat hij hun lievelingetje is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, als je maar met liefde en respect bent opgevoed, kunnen ook niet je echte ouders wel ouders zijn.

Ik heb tot ongeveer mijn 13e gedacht dat mijn ouders (vooral mijn moeder) niet mijn echte ouders waren. Heel vaak had ik het gevoel dat op een dag mijn echte ouders mij zouden komen halen. Dat is nooit gebeurd ;) Het is heel normaal als je ouders jou niet snappen of andersom. Veel kinderen hebben dit. Als je aan het puberen bent, dan wordt het nog iets moeilijker, maar weet wel dat je ouders van je houden en soms ook niet weten hoe ze met je om moeten gaan. Praat veel met je ouders over je gevoelens dat helpt jullie beide dichter bij elkaar te komen. Zeker in de pubertijd is dat heel belangrijk zodat je niet uit elkaar groeit. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100