Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Leeftijd als selectie-punt wordt niet vermeld.
" De selectie om in het programma te komen is streng en bovenal een gevoelskwestie."

Vertel maar gewoon het hele verhaal, wat jij weet, waar het over gaat.
Op http://aanmelden.allyouneedislove.rtl.nl/ mag je alles aan Robert ten Brink vertellen.

(bron:)
Soms krijgt hij op straat of thuis door de brievenbus een wanhopige brief van iemand die de hulp inroept van Ten Brinks programma.

,,Ik zeg altijd: ‘Stuur het alsjeblieft naar de redactie, daar wordt het goed gearchiveerd.’ Want ik ben heel slordig in dat soort dingen. En het is echt zo, alle brieven en mails worden ingevoerd in de computer. Zo kunnen we ook zien hoe vaak iemand al heeft geschreven.’’ De selectie om in het programma te komen is streng en bovenal een gevoelskwestie. ,,Soms zie ik mensen op een foto en denk ik: bingo! Vaak weten we al direct: die moet in de bus, die moeten we in de studio verrassen, zij moeten mee naar de sneeuw. Dat is een combinatie van ervaring en gevoel.’‘
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding