Hoe vraag je iemand verkering zonder verlegen te zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

met een briefje

via teletekst en dan tegen haar zeggen dat ze er op moet kijken.

Huur een reclame blok af tijdens het wk voetbal. Gegarandeerd dat je aandacht krijgt.

vliegtuigje huren die met zo'n doek erachter een hele dag boven het huis van dat meisje laten vliegen met de tekst erop van wil je met mij verkering

Geen verkering vragen! Breng het subtieler: hebben wij nou iets? Of: als wat ga ik hier nu weg? Want ik zou je best mij vriend/vriendin willen noemen. Is veel makkelijker en maakt je minder nerveus

Je moet niet direct om verkering vragen, lijkt mij. Eerst gewoon mee uit vragen. Als dat niet met 'ja' wordt beantwoord, weet je eigenlijk al genoeg.

in jou geval zou ik een schroevendraaier nemen ,want zelfs een rubberenpop wil nog bij je weg ,dus met die schroevendraaier kan je de pop lek prikken zodat die leeg loopt en niet weg kan komen. gebruik de schroevendraaier die ik moet gebruiken voor me pc ,van die interesante tip van jou aan mij

Wie verliefd is op een meisje, maar nooit met haar, door verlegenheid, praat, die zal ook nooit om verkering durven vragen...

Gewoon, romantisch ergens naar toe gaan en dan haar kussen ;)

Gewoon zeggen, dan heb je het gehad! Als je het met een briefje doet ben je NOG zenuwachtiger want dan wacht je langer op een antwoord...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100