met een briefje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U hebt het beste andwoordt!
Bedankt voor het andwoordt.

Andere antwoorden (9)

via teletekst en dan tegen haar zeggen dat ze er op moet kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huur een reclame blok af tijdens het wk voetbal.
Gegarandeerd dat je aandacht krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FAIL meisjes houden niet van voetbal
vliegtuigje huren die met zo'n doek erachter een hele dag boven het huis van dat meisje laten vliegen met de tekst erop van wil je met mij verkering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen verkering vragen! Breng het subtieler: hebben wij nou iets? Of: als wat ga ik hier nu weg? Want ik zou je best mij vriend/vriendin willen noemen.
Is veel makkelijker en maakt je minder nerveus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slim plus 1 jij bent een vrouwenversierder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ik ben er zelf 1(a).
Ja ik weet het, let niet op de naam:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Als wat ga ik hier nu weg?"
Is dat een vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als wat 'van jou' ga ik hier nu weg,
wat ben ik van je: een vriend/vriendin, of JE vriend/vriendin, en door te zeggen dat je wel weg wilt gaan als zijn/haar vriend/vriendin, hoeft het alleen nog bevestigd te worden met :'ja dat wil ik ook' ofzo.
Dus het is erg makkelijk, en waarom zou dat geen vraag zijn?
Je moet niet direct om verkering vragen, lijkt mij. Eerst gewoon mee uit vragen. Als dat niet met 'ja' wordt beantwoord, weet je eigenlijk al genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in jou geval zou ik een schroevendraaier nemen ,want zelfs een rubberenpop wil nog bij je weg ,dus met die schroevendraaier kan je de pop lek prikken zodat die leeg loopt en niet weg kan komen.
gebruik de schroevendraaier die ik moet gebruiken voor me pc ,van die interesante tip van jou aan mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie verliefd is op een meisje,
maar nooit met haar, door verlegenheid, praat,
die zal ook nooit om verkering durven vragen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon, romantisch ergens naar toe gaan en dan haar kussen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen, dan heb je het gehad! Als je het met een briefje doet ben je NOG zenuwachtiger want dan wacht je langer op een antwoord...