Wat kan je doen als je ouders geen geld hebben en je hebt egt kleding en SCHOENEN nodig!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik word die depresieve vragen ook een beetje beu ja.... zoek een psyg die je kan helpen met je depressieve vragen misschien heeft die er wel antwoor dop je hebt zoveel raare vragen... loverboy,vriendje die met vriendin tussenuit gaat,kleding,depressies noem eht maar op.
Kind je bent pas 13! nog heel leven voor je ga wat nuttigs mee doen ik denk dat je zelf ook eraan werkt om zo te voelen en te redeneren

Antwoorden (10)

http://werk.ah.nl/vacatures/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je een (vakantie)baantje zoeken of een krantenwijk, om zelf iets te verdienen? Of als oppas?
Op marktplaats kun je vaak heel goedkoop iets vinden dat er nog heel goed uitziet. Of in de uitverkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga zelf iets doen om te verdienen. Babysitten, krantenwijk, reclamefolders lopen, boodschappen doen voor ouderen, honden uitlaten etc.
Wachten tot je ouders kinderbijslag krijgen en vragen of je er geld van kunt krijgen om zelf kleren te kopen.
amc
13 jaar geleden
Een weekendbaantje zoeken...
Er worden in zóveel winkels altijd zaterdag-hulpen gezocht : je hebt zó een plekje.
En verder kijken bij winkels als Zeeman, Bristol, Scapino en de Schoenenreus : als je er regelmatig even kijkt, kom je af en toe echt hele leuke dingen tegen voor een 'gezellig' prijsje. Ook in (sommige) kringloopwinkels of in 2e handswinkels vind je met wat geluk echt hele leuke dingen.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt -buiten het vinden van een baantje- ook kledingruildagen met je vriendinnen organiseren. Jullie nemen allemaal de kleding mee die jullie niet meer dragen/passen/mooi vinden mee en ruilen die met de kleding van je vriendinnen. Je komt dan van je oude kleding af en je hebt gratis misschien wat ''nieuwe'' dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar het Leger des Heils.
Die verstrekken gratis gedragen kleding aan mensen die het ECHT NODIG hebben, omdat ze echt geen draad meer aan hun lijf hebben en geen nagel om hun kont te krabben.
Je kunt natuurlijk ook overwegen zelf een baantje te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk of er een weggeef winkel in de buurt is. Daar kan je meestal wel bruikbare dingen zoals schoenen kleding huishoudelijke spullen gratis krijgen. Dat is een pluspunt van de kraakwereld! Ze helpen mensen! Ik zou het proberen als ik jou was. Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben jij?!

Ik werk al vanaf mijn 14de en moest vanaf mijn 18de ALLES!!! zelf betalen.
Zoek gewoon een baan dat hoort bij het leven. Als je dan zelf je geld verdient zie je ook in hoe hard je ouders werken voor jou(,want volgens mij heb je echt geen idee.)

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n baantje gaan zoeken kijkt het meest voor de hand liggend antwoord!
het zijn geen vragen van jou?
je legt je problemen van thuis uit in deze vraag!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afwachten tot ze wel geld hebben. Of zelf aan de gang met werken...