Waarom wapperen jonge vrouwen met hun handen, als ze bijna moeten huilen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ze wapperen hun tranen droog, zodat hun make-up niet uitloopt.. In hun ogen wrijven gaat niet, dan maar wapperen..

Omdat ze het liever niet doen en daarom weg willen wuiven.

Dan loopt mijn mascara niet uit? Dan kan ik beter ademen? Dan wapper ik mijn snik weg? Toegevoegd na 2 minuten: Of misschien troost je eigen hand :P

ze willen slaan ( oerinstinct ) maar dat is verboden..( of ze is te zwak om te vechten )..of ze twijfelt of ze zelf wel juist is stukje onmacht Toegevoegd na 10 minuten: ps ps meisjes zijn vaak lichamelijk zwakker maar vaak geestelijk slimmer

Aanstellerij. Net als wapperen met je hand als je het warm hebt.

Het is een soort ontlading van (negatieve) energie. Als je bijna gaat huilen ben je gespannen. Door het wapperen met je handen ontlaad je wat energie, waardoor je wat spanning kwijtraakt. Vaak tuiten ze ook hun lippen erbij en blazen adem uit. Een bekende methode om weer wat tot rust te komen.

Dat zijn geen vrouwen, dat zijn hele jonge meisjes, die denken dat dat zo hoort omdat ze het bijelkaar zien. Net als het gillen, wat meisjes doen. Vrouwen, meisjes dus, die dat wel doen, hebben alleen door het huilen blijkbaar nog niet genoeg aandacht.

t zijn ook ouder meisjes en vrouwen die zo doen als ze bijna huilen ik denk men zo doet om te voorkomen dat je gaat huilen n paar keer slikken helpt dan even niet

dat is een zenuwtekje... ooohhhww help wapper wapper.... traan... zijn typisch tienermeisjes...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100