Je kunt contact opnemen met de notaris om een kopie op te vragen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
-/- Als je de naam van de notaris weet wel, maar als je alles kwijt bent is dit antwoord niet voldoende.
Er is een centraal testamentenregister. Daarin is na te gaan welke notaris een testament heeft opgesteld.

Het Centraal Testamentenregister (CTR) is een database waarin de (kandidaat-)notarissen registreren wie een testament heeft opgemaakt, wanneer hij dat heeft gedaan en bij welke notaris. Het CTR geeft antwoord op de vraag of een overledene een testament heeft en bij welke notaris zich dat bevindt. Het biedt geen inzage in de inhoud van het testament.

Iedere (kandidaat-)notaris kan namens de erfgenamen het CTR raadplegen. Als particulier of als belanghebbend(e) instantie/bedrijf kunt u via een schriftelijke aanvraag ook (kosteloos) nagaan of de overledene een testament heeft.

Kijk voor meer informatie op https://www.notaris.nl/centraal-testamentenregister.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Dit geeft iemand antwoord om verder te zoeken.
Antoni
6 jaar geleden
Dank je, @jodokus52.