Wat kan ik het beste doen in de volgende situatie, als een ietwat verlegen jongen?

Maanden geleden maakte een collega kenbaar mij blijkbaar meer dan leuk te vinden. Voor mij een verrassing, maar ben haar langzaam maar zeker ook leuk gaan vinden, echter zit ik met een probleem.

Ik probeer nu al maanden echt goed terug te flirten naar haar maar dit wil voor mijn gevoel niet lukken. Tuurlijk ik lach wel is naar haar, we kunnen ook lachen met elkaar en ze plaagt me ook wel is wat. Nog op dit moment genoeg aanknooppunten dat ze me leuk vind, maar ik weet niet of ze dat ook van mij weet zeg maar.

Zoals ik al zei lach ik wel is, echter gebeurdt dit lang niet altijd, als zij ergens staat en ik kom bijv. aanlopen blijf ik gewoon normaal kijken in plaats van te lachen. Reden hiervoor is misschien dat ik een beetje verlegen ben, maar wat kan ik hier aan doen? Hoe langer het duurt hoe onzekerder je wordt, het is al meer dan een half jaar geleden dat zij dat zei...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

gaat dit om hetzelfde meisje als van wie je het telefoonnummer wil vragen? Stel haar gewoon de vragen die je op GV stelt, en voer de tips uit die ze geeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh, vraag haar een keertje mee uit. Ga lekker wat drinken en dan komt de rest vanzelf wel.

Verder moet je je op je werk zo normaal mogelijk gedragen, anders komt het zo geforceerd over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij al aangegeven heeft je leuk te vinden, hoef je eigenlijk niet meer te flirten. Dan kan je gewoon lekker jezelf blijven; Die persoon vond ze immers leuk?

Vraag haar eens wat ze eigenlijk naast het werk doet. Kijk naar raakvlakken en stel voor samen een keer een van de dingen te doen die jullie beiden leuk vinden. Dan komt het vandaar vanzelf.

Veel plezier!