Ik drug niets te zeggen als een jongen iets intiem doet wat ik eigenlijk niet wil wat moet ik doen?

Toegevoegd na 59 seconden:
Durf*

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
duidelijk zijn, het is toch jouw lijf?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan me voorrstellen dat dit erg moeilijk is. Als je geen nee kan zeggen kan je het beste ervoor zorgen dat je niet met deze persoon alleen bent. Dit is voorkomen. Verzin een smoes dat je ergens anders bent, als hij wil afspreken. Dat je een andere afspraak hebt. Als er altijd anderen bij zijn zal hij dit ook niet aan jou gaan vragen. Als je al in de situatie zou zijn en je het niet meer kunt voorkomen is het moeilijker. Maar natuurlijk kan het wel, maar probeer niet alleen te zijn. Verzin een smoes dat je weg moet en ga gewoon weg. Ook al gaat dit ten koste van jouw vriendschap, als je iets doet wat je niet wilt dan kan je hier eeuwig mee beschadigd zijn! Laat je even weten hoe het is afgelopen?

Antwoorden (3)

Als je iets niet wilt , kan je ook gewoon weglopen , je hoeft niks te zeggen als je gewoon weggaat. misschien is dat makkelijker voor jou?
Als je samen op de bank zit bv, kan je opstaan en weggaan, al zeg je dat je naar de wc moet, als je maar opstaat eerst. Sta je op meteen weglopen naar een andere kamer. Dat is makkelijker voor sommige mensen dan nee zeggen.

Het beste is zorgen dat je niet alleen bent met een jongen, voorkomen dat die situatie ontstaat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je merkt al dat je je het heel erg rot voelt wanneer je hem zijn gang laat gaan.
Door toe te geven omdat je geen nee durft te zeggen, kom je vroeger of later in enorme problemen.
Je moet NEE leren zeggen, ook al vind je het eng.

Wanneer je geen Nee durft te zeggen omdat je bang bent dat hij je niet leuk meer vindt, dan hou je hem en jezelf voor de gek. Juist door nee te zeggen, leer je hem dat jou gevoelens ook belangrijk zijn en leer je hem om je te respecteren .

Oefen in je hoofd : " NEE, dit wil ik nu niet ! "
7 jaar geleden
Zorgen dat je niet alleen bent met zo'n jongen, dan kan hij ook niet iets intiems doen. Als hij iets wilt doen in het openbaar, zorg dan dat je bijvoorbeeld vriendinnen om je heen hebt die jou kunnen helpen. In de tussentijd zou ik hulp gaan zoeken om 'nee' te leren zeggen, want het is niet goed voor je als je dit niet kunt. Je doet jezelf veel verdriet als je spijt krijgt achteraf van dingen die je eigenlijk niet wilde doen en je loopt ook gevaar op soa's en zwangerschap.