Wat zal ik doen voor moederdag? :)

Ik heb een cadeau.
Ik ga voor haar koken, stofzuigeren, afwassen enz.
Wat nog meer?

Alsjeblieft snel een antwoord nog 1-2 dagen!
Misschien volgend jaar nog een keer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Koken,stofzuigen en afwassen is meer dan genoeg! Je moeder zal daar heel blij mee zijn! Wat ga je koken?

Ontbijtje op bed doet het altijd goed. Hier in ieder geval wel.

een SuperUberDeluxe ontbijt maken... wanneer ze wakker word dan serveer je het heel netjes. en heeeeel nette, mooie kleren aantrekken zou ze ook nog een ontzettend leuk extraatje vinden =)

Wat jij opnoemt is meer dan genoeg! Je moeder mag trots op je zijn.

Ik ben moeder en alleen een dikke kus met 1 roos +de woorden mam,ik houd van jou is meer dan duizend cadeaus waard.

Leuk bloemetje is natuurlijk altijd goed.

shoppen :))

ja kan iets doen wat ze heel graag wilt, of een ontbijt voor haar maken

leuk hoor, leuk cadeau! meer is niet nodig lijkt me!

Wil ze dat wel allemaa, misschien zou ze heel graag dat je er gewoon bent en zegt mam ik hou van je en het cadeau natuurlijk geven.

Een ontbijtje met een lief "Wakker worden"-liedje. Jochem Meijer weet hoe dat moet.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=55N6eIxTt44

Ga samen met haar een ballonvaart maken!

Wat je allemaal voor je moeder gaat doen is erg lief, maar misschien een leuke kaart, waar je iets liefs opschrijft, hoeveel je haar waardeert o.i.d., dan heeft ze iets tastbaars en kan ze het altijd nog een keer lezen, en bewaren.

vertel haar -hoe blij je bent dat zij je moeder is -dat juist jij uit haar geboren bent! feest! -hoe belangrijk zij voor je is -hoe fijn het is met haar te kunnen overleggen -over voor jou (en mogelijk voor haar ook) belangrijke dingen -dat je van haar houdt

Als je van haar houd, zeg dat dan. Veel meer waard dan kado,s.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100