Hoe kan je het hart van een meisje veroveren?

Ik heb net een mailtje gekregen van het meisje waar ik verliefd op ben, ze vind me aardig maar vind met niet leuk.

Ik ken haar pas vier weken dus het kan nog komen, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ze ook verliefd op mij wordt of in ieder geval geïnteresseerd word.

PS: Sorry voor deze vraag, ik wil jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen, maar het moest gewoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (21)

Wees attent, geef hier en daar een complimentje, zonder dat het slijmerig wordt, en toon interresse in haar hobby’s en bezigheden.
En stel je af en toe kwetsbaar op. Meisjes houden er niet van als je heel stoer en patserig gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees vooral jezelf. Als een meisje jou niet leuk vindt om wie je bent heeft het ook geen zin om je anders te gedragen om haar hart te kunnen veroveren. Uiteindelijk zou een relatie dan toch geen stand houden. En misschien vindt ze je wel leuk als ze je beter en langer leert kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees gewoon lief geef haar wat complimentjes toon intresse in haar en zorg dat je er voor haar bent als er wat is suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg de adviezen van deze wijze mensen boven mij en geef het vooral tijd. Doe het rustig aan. Ga niet overhaasten. Liefde is iets dat je niet met tijd moet forceren. ;)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger noemden ze dat: je moet het meisje het hof maken.
Volg de adviezen, en het kan nog komen. Maar niet stalkerig worden, vooral dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het kan dus nog wel komen, die liefde van haar voor mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je zelf zegt... je kent haar pas 4 weken.
Laat wat meer van je echte zelf zien. Geen stoer machogedrag, maar echt zoals jij bent.
Misschien dat er dan nog wat mogelijk is maar echte zekerheid kan niet gegeven worden.
Liefde is een kwetsbaar iets. Verliefd worden is als een spelletje, en dat kan gewonnen en verloren worden. desalniettemin moet ik wel opmerken dat ze natuurlijk al een keer heeft gezegd dat ze je niet leuk genoeg vindt om met je verder te gaan. Het zal lastig zijn om zo'n uitspraak om te draaien.
Voorkom dat je jezelf pijn doet. Staar je niet blind op haar. Er lopen nog genoeg andere leuke meisjes rond op de wereld. Deze uitspraak is een cliche en ik snap dat je dat eigenlijk helemaal niet wil horen als je erg verliefd bent. Maar er schuilt wel een hele grote waarheid in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het, ik ga het gewoon proberen.
Bij sommige vrouwen helpt het als je miljoenair bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
miljonair op je 16de
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou niet de eerste zijn. Wat ik wilde zeggen op een grappige manier is dat Mannen vallen meer op uiterlijk en vrouwen meer op status. Dus hoeveel vrienden heb je (hoe sociaal ben je), hoeveel geld heb je, wat voor werk doe je, wat voor opleiding. Heb je een mooie fiets of scooter. Welke sporten doe je. Ben je een meeloper, buitenstaander of leider. Van die shit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt heel fout, maar als ik je reactie op je eigen antwoord lees moet ik helaas toch een plusje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet je reactie even als toevoegin bij je vraag
Probeer achter haar interesses of liefhebberijen te komen.
Via haar hyves of twitter ( als ze je uitnodigd) kom je al een boel te weten. Als je met haar mailt zou je er eens naar kunnen vragen. Misschien weet je het ook al, dat weet ik dus niet. Als je eenmaal weet wat haar hobby is of wat haar interesseert, kun je je er eens in verdiepen. Er is niets zo leuk als gezamelijk met iets bezig te zijn, waar je alletwee interesse voor hebt en waar je je gezamelijk mee bezig houdt. Zo leert ze je van een heel andere kant kennen, want een eerste indruk kan zo veranderen.
Meisjes hebben er een hekel aan als je jezelf op de voorgrond plaatst en alleen over jouw interesses praat. Misschien doe je dit onbewust en vindt ze je daarom niet leuk maar wel aardig. Laat zien dat je interesse voor haar hebt, luister, vraag en deel haar interesses. Toon vooral respect voor haar mening en ga erin mee zover je die ook deelt, anders wel respecteren dat ze een andere mening dan de jouwe heeft. Als ze je al als een soort maatje gaat zien, heb je al veel gewonnen. Ga haar in elk geval niet pushen of stalken want dan krijgt ze een hekel aan je!
Neem de tijd, proberen te flirten/versieren is zooo leuk!
Zie het als een uitdaging, het lukt wel of het lukt niet, maar geef niet te snel op. Je voelt vanzelf aan wanneer het verloren tijd en moeite is.
amc
13 jaar geleden
Toon intresse in haar, wees aardig, vraag haar vaak mee uit. Breng zo veel mogelijk tijd met haar door, zodat ze je ook beter leert kennen. SuC6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze vindt me aardig maar vind me niet leuk...
Dat schrijft ze aan jou...
Wel...dat is wel heel eerlijk van dat meisje.
Wees blij dat ze daar eerlijk over is...zodat jij weet, waar je aan toe bent.
Ik denk dat je gewoon aardig moet blijven tegen haar...en dat jullie gewoon vrienden kunnen blijven.
Je kunt niemand dwingen...om verliefd op jou te worden.
Net zoals niemand...jou kan dwingen..om verliefd te worden op een meisje, die je wel aardig vind maar niet leuk genoeg om verkering mee te willen.
Je hebt het haar duidelijk gemaakt...wat jij voor haar voelt...en ze gaf jou dit antwoord.
Zou ze daar om liegen? Ik denk het niet.
En het kan nog komen....dat zeg en denk jij.
Dat heeft zij niet tegen je gezegd, toch?
Misschien kun je haar een brief schrijven, waarin je nog 1 keer verteld wat je voor haar voelt.
Krijg je dan weer hetzelfde antwoord...dan houdt het gewoon op.
En dan zal je erover op moeten houden...anders kan het jou ook nog de vriendschap met haar kosten. Als ze het benauwd van je krijgt...zal ze uiteindelijk jou helemaal niet meer willen zien...
Dus..rustig aan...ja=leuk...nee=jammer..maar kan gebeuren. Iedereen is vrij om te kiezen met wie...
Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen houden van mannen met gevoel voor humor EN een gezonde dosis zelfspot.
Iemand die zo sterk in de schoenen staat dat hij af en toe de gek steekt over zijn eigen zwakheden, laat zelfvertrouwen en relativeringsvermogen zien.
Zo'n man stelt zich en kwetsbaar op zonder Calimero-gedrag en is in staat om dingen van anderen (ic.zijn toekomstige vriendin) aan te nemen.
Van onveranderbare mannen zijn er immers al genoeg.
Voor de rest sluit ik mij aan bij de goede raad van mijn gewaardeerde GV. collega's.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou haar kleine presentjes kunnen geven, en haar zeggen dat je er volledig voor haar wilt zijn.
Wil ze dan nog niet, laat haar dan met rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spreek met haar af en ga wat leuks doen zodat ze je leert kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je het beter laten bij aardig vinden ... en ga je misschien een leuke vriendschap tegemoet...en als ze iets voor je gaat voelen komt dat vanzelf wel...ik denk niet dat je dat moet forceren. Je kan misschien eerlijk zeggen dat je voor haar voelt..maar ik zou het eerst maar eens op vriendschap laten en dan kan je alsnog kijken hoe of wat...maar forceren kan je liefde niet ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze je niet leuk vind kun je niks doen he...
ma probeer vooral
je zelf zijn,
haar niet lastig vallen enz..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In herhaling op vorige antwoorden: Wees attent en wees er voor haar, zonder dat je opdringerig wordt. Laat merken dat ze altijd op je terug kan vallen en dat je een goed vriendje zou kunnen zijn, zonder dat je dat nu al probeert te zijn. Klinkt ingewikkeld, maar het werkt. En voor de rest, als ze echt niet wil dan is er niets aan te doen en moet je het misschien toch bij een gewone vriendschap houden...

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de woordkunsten natuurlijk.Daar ben je toch een kei in.Schrijf eens een verhaal en draag het aan haar op.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze je wèl aardig, maar niet leuk vindt..zie ik het niet bepaald zonnig voor je in.

In jouw plaats zou ik een gedicht voor haar schrijven en haar hart op die wijze proberen te veroveren.

Gaat ze daar dan niet op in, laat haar dan voorlopig met rust. Wellicht is zij momenteel wel verliefd op een andere jongen.
In dàt geval richt zij heel haar gevoel op die andere jongen. en is ze 'blind' voor elk ander

Wacht gewoon rustig tot een wat later tijdstip je kans af en onderneem dan alsnog een uiterste poging.

Groetjes,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees alsjeblieft jezelf, ga niet toneelspelen opdat ze je misschien wel leuker gaat vinden.
Stel je voor dat je op die basis een relatie met haar krijgt dan moet je constant uitkijken wat je doet en zegt.
Ga niet overdreven je best doen, blijf gewoon je aardige zelf, misschien ziet ze later wel in dat je toch de moeite waard bent.
Je kent haar immers pas 4 weken.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde kun je niet afdwingen, hoe graag je dat ook zal willen. Meestal als een meisje je verteld dat ze je wel aardig vind maar je niet leuk vind is dat al reden genoeg om te weten dat er geen relatie uit zal komen.
Verliefdheid is niet iets wat altijd nog kan komen, meestal weet je wel vanaf het begin af aan of je ooit verliefd op iemand kan worden of niet. Dit heeft te maken met aantrekkingskracht, uiterlijk en hoe iemand zich gedraagd.

Ik kan een heel ander antwoord geven, en je allerlei tips gaan geven maar ik denk dat het weinig zin heeft. Probeer haar te vergeten en verder te gaan met je leven. Er komt vast wel iemand die je net zo leuk vind als jij haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je daar mee zit geeft aan dat je een leuke/lieve jongen bent. geloof mij maar, als zij dat niet waardeert, zijn er alsnog heel veel andere leuke meisjes die het wel waarderen.. ik weet niet hoe oud je bent, maar als ze zegt dat ze je aardig vind, maar niet leuk, kijk dan eens verder dan je neus lang is. kies een meisje uit die je waardeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees lief tegen haar, toon altijd intresse en begrip. Ga samen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het op je eigen manier waar jij je het best bij voelt.