Hoe kom je de tijd door dat je elk moment opa en oma kunt worden?

Wij verwachten ons eerste kleinkind en onze schoondochter is nu 2 dagen overtijd.Ik kan niet even langswippen want ze wonen in de Vs. 9 uur tijdsverschil,mobieltje op het nachtkastje.Iemand tips om het wachten leuk door te brengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spannend!! ik doe een mudra uit voor een vlotte voorspoedige bevalling!
En eentje voor jou... dat het wachten vooral niet te lang duurt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Gee!

Het beste antwoord

Gewoon doen,wat je anders ook zou doen, Alle andere dingen helpen echt niet. Je kunt je zelf in zo'n geval niet afleiden. Je zou kunnen proberen met je man hoe het klinkt door elkaar vast Oma & Opa te noemen. Sterkte en alvast gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker Loenie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Dankje moolkeesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan. Het is ons slecht 1x gebeurd,maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren,het is spannend,met een gelukkig einde! IK hoop,dat je hem/haar vaak mag zien,want ze zijn zo snel groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt vaak zal het niet gaan,maar gelukkig is er Skype.We weten al dat het een meisje is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens is de kleine spruit er nog steeds niet!

Andere antwoorden (7)

Mijn schoonmoeder ging samen met een schoonzusje heel veel winkelen zodat ze afleiding hadden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Breien :)
Zoek zoveel mogelijk afleiding, blijf bezig, maar ja dat gevoel gaat echt niet weg tot het verlossende telefoontje is geweest.
Hoop voor jullie dat het snel komt......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Dankje Nelly
Ik heb zelf in de wacht tijd een 10 dagen cadeau tjes pakket gemaakt.
superleuk om te doen , wat dingetjes zelf maken en wat dingetjes kopen.
voor de nieuwe baby, voor mama en voor papa en dan elke dag mogen ze een cadeautje uitzoeken..soms is het voor mama, dan weer voor papa en dan weer de baby.
het uitzoeken van de cadeautjes is al een hele onderneming want je wilt natuurlijk echt toepasselijke cadeautjes en niet zomaar iets uit de schap plukken.

sterkte...spannend hoor!

Toegevoegd na 46 seconden:
en natuurlijk je mobieltje mee onder het shoppen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Uiteraard!(mobieltje mee)
Een luiertaart maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de imdb top 250 kijken, of een selectie daaruit.

nadenken over een nieuwe auto

vijf bands en/of artiesten bedenken voor elke letter van het alfabet

vragen stellen op GV

vragen beantwoordenn op GV

je verdiepen in scientology

en de winnaar:

het spelletje gas-water-licht

http://www.funnygames.nl/spel/gas_licht_en_water.html

Toegevoegd na 1 minuut:
voor de mensen die het spelletje kennen: niks verklappen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker stuk wandelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste alvast gefeliciteerd! Het is super om een kleinkindje te mogen ontvangen!

Wat kan ik me jullie onrust/ongeduld goed voorstellen!

Het is moeilijk om een goed tijdverdrijf te vinden, want je denken is toch bij jullie schoondochter en de verwachting.

Misschien lekker gaan winkelen voor het aankomende kleinkindje, telefoon mee!
Genieten van al die lieve, mooie, kleine babykleertjes!

Veel geluk met het kleine wonder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje Jeanette! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook bedankt! En genieten hé!!!!!