Hoe kom je de tijd door dat je elk moment opa en oma kunt worden?

Wij verwachten ons eerste kleinkind en onze schoondochter is nu 2 dagen overtijd.Ik kan niet even langswippen want ze wonen in de Vs. 9 uur tijdsverschil,mobieltje op het nachtkastje.Iemand tips om het wachten leuk door te brengen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon doen,wat je anders ook zou doen, Alle andere dingen helpen echt niet. Je kunt je zelf in zo'n geval niet afleiden. Je zou kunnen proberen met je man hoe het klinkt door elkaar vast Oma & Opa te noemen. Sterkte en alvast gefeliciteerd!

Mijn schoonmoeder ging samen met een schoonzusje heel veel winkelen zodat ze afleiding hadden.

Breien :) Zoek zoveel mogelijk afleiding, blijf bezig, maar ja dat gevoel gaat echt niet weg tot het verlossende telefoontje is geweest. Hoop voor jullie dat het snel komt......

Ik heb zelf in de wacht tijd een 10 dagen cadeau tjes pakket gemaakt. superleuk om te doen , wat dingetjes zelf maken en wat dingetjes kopen. voor de nieuwe baby, voor mama en voor papa en dan elke dag mogen ze een cadeautje uitzoeken..soms is het voor mama, dan weer voor papa en dan weer de baby. het uitzoeken van de cadeautjes is al een hele onderneming want je wilt natuurlijk echt toepasselijke cadeautjes en niet zomaar iets uit de schap plukken. sterkte...spannend hoor! Toegevoegd na 46 seconden: en natuurlijk je mobieltje mee onder het shoppen :-)

Een luiertaart maken?

de imdb top 250 kijken, of een selectie daaruit. nadenken over een nieuwe auto vijf bands en/of artiesten bedenken voor elke letter van het alfabet vragen stellen op GV vragen beantwoordenn op GV je verdiepen in scientology en de winnaar: het spelletje gas-water-licht http://www.funnygames.nl/spel/gas_licht_en_water.html Toegevoegd na 1 minuut: voor de mensen die het spelletje kennen: niks verklappen!

lekker stuk wandelen!

Ten eerste alvast gefeliciteerd! Het is super om een kleinkindje te mogen ontvangen! Wat kan ik me jullie onrust/ongeduld goed voorstellen! Het is moeilijk om een goed tijdverdrijf te vinden, want je denken is toch bij jullie schoondochter en de verwachting. Misschien lekker gaan winkelen voor het aankomende kleinkindje, telefoon mee! Genieten van al die lieve, mooie, kleine babykleertjes! Veel geluk met het kleine wonder!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100