Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat merk je snel genoeg. De behoeften naar de persoon die je meemaakt, de omstandigheden, de uitspraken, de uitnodigingen, de versprekingen, het oogcontact, de lichaamstaal, de intensiteit van het contact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Door het aan hem te vragen... =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een emmer water over zijn hoofd te gooien. Als hij dan niet boos wordt, is hij verliefd op je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan natuurlijk nog altijd gewoon gaan vragen , wat heb je te verliezen ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen of hij verliefd op iemand is. Als je het gevoel krijgt dat hij inderdaad verliefd is zeg je dat hij een snoepje krijgt als hij verteld op wie ;-) hihi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het hem gewoon, nooit geschoten altijd mis.

(en ligt het aan mij of is het niveau betreffende spelling hier gewoon om te huilen? Dan heb ik het niet eens over spelfouten maar compleet niet lopende zinnen.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan hem: "Is er iemand die jij leuk vind?"
Zegt ie ja? Vraag dan: "Ken ik haar?" en daarop doorvragen.
Zegt ie nee? Zeg dan: "Oh, jammer"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loop op hem af,pak hem vast,zoen hem vol op de mond.Dan weet je het.Duwt hij je weg,jammer,zoent hij je terug:Bingo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf een mooi gedicht over de liefde en geef daarin aan dat jij verliefd op hem bent en vraag hem of hij wellicht ook iets in jou ziet.

Als hij niet verliefd is op je..wordt hij dat alsnog door je gedichtje. Veel succes, hoor!~

Groetjes,


Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik vroeger leuk vond om te doen is een kaartje kopen met daarin een verhaaltje waar het op neer kwam dat ik diegene leuk vond en als dat wederzijds is oftie dan een knipoog wou geven ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding