weet iemand een manier waarop je sneller/ makkelijker/ meer kolft?

ik krijg tot nog toe veeel te weinig tijd en kolf op mijn werk in 1 dag voor een voeding terwijl ik voor drie zou moeten kolven.
is er een manier om te zorgen dat er sneller en meer uit komt?
ik kolf thuis ook al zo veel mogelijk tussendoor en fruithapje is geen optie ivm allergieen in de familie

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je de neusspray Syntocinon al eens geprobeerd? Dit zorgt voor het toeschietreflex en zorgde bij mij voor een snellere productie van melk.

Kijken naar fotos of filmpjes van jou kleine. Ook huiltjes schijnen heel goed te helpen. Verder kun je een rompertj of iets dergelijks meenemen voor de geur. Dat kan de toeschietreflex ook goed op gang helpen. Weet je trouwens dat je tot 9 maanden 25% van je tijd in de baas zn tijd mag kolven?

Je werk is idd niet echt de meest ideale plek om te kolven. Ik weet er alles van.Het is wel zo dat je werkgever moet zorgen voor een geschikte ruimte (dus niet het toilet) en voldoende tijd. Juist die rust is erg belangrijk. Je moet je er op je gemak kunnen voelen want als je gestresst bent zul je merken dat je melkproductie terug loopt. Je kunt een foto meenemen van je kleintje of een geluidsfragmentje opnemen. Ze zeggen dat dat de melk opwekt. Verder adviseert de oudere generatie om donker bier te drinken. Ik zal zeggen dat ik dat ook heb gedaan maar heb niet het idee dat dat helpt. En zeker niet op het werk ;) Ik heb wel borstvoedingsthee gebruikt van pyramide. Kabouter thee heet dat voor moeder en kind. Dat is ook goed op het werk te drinken. Gewoon theezakjes meenemen naar je werk. Ik weet ook niet wat voor een soort kolf je gebruikt. Mij is gezegd dat een electrische kolf makkelijker melk toe laat schieten. t.o.v. een handkolf. Succes!

Mijn vrouw heeft in het verleden allerlei hulpmiddelen gebruikt, zowel een speciale handkolf als electrische pomp, maar geen succes. Toen heeft ze alle handel aan de kant gegooid en het simpel met haar eigen hand gedaan en dat ging perfect. Want daardoor kwam er juist veel meer melk uit. Door de borst ook rustig te masseren van alle kanten kreeg ze een rustige gestage toevoer van melk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100