hoe kan ik via een foto iemand vinden?

Ik ben namelijk opzoek naar mijn moeder.
Toen ik 12 jaar was ging mijn moeder naar Indonesië op vakantie, na een tijdje is ze niet terug gekomen. Ik heb nu een foto gekregen hoe zij eruit zag paar jaren terug.
Eerlijk gezegd deed het mij wat dan dat ik had verwacht toen ik de foto zag, het gevoel wilt maar niet weg. Ik vroeg mij dus af of ik haar via een hele oude foto kan vinden op internet.
Het zit mij gewoon niet lekker en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
capthavoc
7 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je moeder is, maar als ze zelf weinig op internet zit zal ze wellicht niet te vinden zijn. misschien op mensen in haar ongeving die jonger zijn
Als google iets niet weet te vinden op naam dan wordt het moeilijk denk ik. dit is misschien iets ? maar geef je weinig hoop https://www.tineye.com/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat het heel lastig is. Heb je al aan 'Opsporing verzocht' gedacht?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je Spoorloos bedoelt

Antwoorden (1)

Zorg dat je een goede foto of afbeelding hebt en gebruik dan;

https://images.google.com/imghp?hl=nl&gws_rd=ssl