Mijn vrienden doen raar sinds ik weer met mijn vriendje hebt, waarom doen ze dat?

Nou,, sinds het weer aan was met mijn vriendje. Doen mijn vrienden [voornamelijk de jongens] heel raar. Toen ik niet met hem had deden ze nog wel aardig enzo. Vooral zo'n jongen deed erg aardig tegenover mij. En toen ik met hem had begonnen ze plots raar te doen. Ze begonnen me steeds te plagen enzo, vooral die ene jongen. En ze begonnen ookal over mijn verlegenheid en andere dingen te praten, wat ik eigenlijk niet meer wilde horen. Daardoor word ik weer gevoelig en onzeker erover, en ik kan niet zo goed voor mezelf opkomen. En soms heb ik het gevoel dat ze een afstand van me willen houden.
En ik had ookal aan mijn stiefvader gevraagd waarom ze dit doen en hij antwoordde dat ze jaloers zijn op mijn vriendje of ze mochten mij gewoon niet. Kan dat de reden zijn?
Want door hun begin ik weer onzeker te worden. En dat wil ik niet meer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zo te lezen zijn er een paar jongens verliefd op jou en vinden ze het jammer dat het weer aan is. Veel jongens durven niet eerlijk hun gevoelens te tonen en gaan dan vreemd of zelfs vervelend gedrag vertonen. Gewoon jaloers, denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Waarschijnlijk zijn ze jaloers. Je stiefvader heeft gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn egoïstisch.

Of bang dat ze geen aandacht meer van jou krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het gevoel dat, je weet het niet zeker maar....
Doe wat aan die onzekerheid! Plaag gewoon terug en kijk wat je vlam voor je doet.Trek het zelf een beetje in de lol sfeer en anders kun je dingen ook gewoon vragen toch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de jongens waren aardig toen t uit was..ze maakte kans.nu dat ze je hebben laten blijken dat ze in aanmerking wouden komen en jij ineens weer een vriendje hebt,voelen ze zich een beetje voor lul en willen ze dat beeld zo snel mogelijk uit jouw hoofd halen,dus gaan ze pesten enzo.zodat jij denkt dat ze jou nooit leuk hebben gevonden op die manier.dus t is duidelijk hun onzekerheid,en een bevestiging dat je leuker bent dan je zelf weet..wel jammer dat je ineens hele andere vrienden hebt..ik zou er met ze over praten als t lukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaloezie op je vriendje, want eigenlijk vinden ze jou ook wel leuk maar durven zij niets te doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt als...dat die jongens en speciaal die ene jongen, het niet kunnen hebben dat jij weer een vriendje hebt.
Misschien had die jongen wel verkering met jou willen hebben. Dan zijn ze dus inderdaad jaloers.
Erg lullig dat ze dan zo reageren. Zielige mensen zijn dat.
En dat ze dan ook nog van die lullige dingen over jou en tegen jou zeggen, bah. Wat een vervelende kereltjes zijn dat. Heel erg, dat ze jou je geluk niet gunnen omdat ze ZELF niet gelukkig zijn...Dat soort mensen HEBBEN geen probleem maar ZIJN een probleem.
Maar wat zegt jouw vriendje er dan van?
Komt die niet voor jou op dan?
Als hij er wat van zou zeggen, dat ze jou niet meer moeten plagen...houden ze denkelijk wel op.
Als hij er ook niets van zegt en er niets tegen doet...dan vraag ik me wel af...of hij wel genoeg om jou geeft dan.
Of hij moet ook verlegen zijn....
Kop op, spreek uit tegen die gastjes wat je dwars zit en vraag ze recht op de man af...waarom ze zo lullig tegen je doen...dan moeten ze wel antwoord geven.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meid doe wat je wil ,want praten doen ze toch wel !!!

Je hebt nu echt de leeftijd waarbij veel gepest word en jaloezie onderling vaak voor ruzie zorgt.
Kinderen zijn gewoon heen gemeen tegen elkaar. Als jij doet als of het je niet uitmaakt dan laten ze je sneller met rust dan als je laat merken dat ze je raken.
Zorg dat je een leuke tijd hebt samen met je vriendje, je vrienden dat zijn geen echte vrienden als ze zo gemeen doen om niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja, een paar mogelijkheden:
1) Ze vinden het jammer dat ze bij jou geen kans meer maken;
2) Ze vinden het jammer dat ze hun vriend een beetje kwijt zijn aan jou, heeft ie minder tijd voor hen over;
3) Ze vinden het irritant dat ze via je vriendje ook aan jou vastzitten.

Trek het je verder niet aan, richt je op de leuke dingen, je verkering bijvoorbeeld:)