Wat is een originele manier van een fotoreportage voor een bruiloft?

Naast een trouwalbum willen we iets voor de gasten doen.
Een foto meegeven maar dan op een originele manier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kan een fotoshoot laten plaatsvinden. Dat wil zeggen als ze weggaan, gaan ze even snel met het bruidspaar op de foto. Deze kan dan met een eenvoudige 10x15 printertje worden afgedrukt en met ze meegegeven worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wellicht net als bij de oude camera's een foto uit de camera kwam rollen, dat modern neerzetten, lijstje erom maken (vooraf gedrukt natuurlijk) die je kunt dubbelvouwen over de foto zal maar zeggen en hier reclame op drukken of iets van het stel zelf (kun je keuzes in laten maken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smorgens of in het begin van de middag een digitale foto maken.
ondertussen kan een familielid of vriend hem op de computer zetten en op mooi foto papier afdrukken.
kan natuurlijk ook bij een winkel.
jij zorgt van tevoren dat je een leuke lijstjes hebt om hem in te doen.
13 jaar geleden
kleine usb sticks met inhoud meegeven. Eventueel foto's er op, de trouwmuziek, een persoonlijke tekst.....
De stick zelf kun je ook laten bedrukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op elke tafel een wegwerpcamera achter laten en zo je gasten de kans geven om te fotograferen wat zij relevant vinden. Daar weer een collage van maken en je hebt een unieke verzameling foto`s die het bruidspaar ook wel zullen waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PowerPoint met muziek er onder alle plaatjes een animatie geven dat is echt super leuk heb ik ook gedaan voor mijn opa.
je kan er altijd plaatjes bij doen enz
13 jaar geleden
Je kunt ook een website maken waar de foto's op komen en een link van de website op een leuk kaartje aan een bedankje hangen. En alvast wat foto's van het vrijgezellenfeest of de voorbereidingen zetten en dan "hier komen de foto's van het feest" etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou ook nog ervoor kunnen kiezen dat ieder een foto mag uitzoeken die ze opgestuurd krijgen als herinnering, maar dat kost veel werk en tijd, maar is wel persoonlijk.