Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Het eerste wat in me opkomt is houden van. Volgens mij is dat liefde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij vragen om pijn in je hart. Het is het systeem wat de natuur heeft bedacht om zich voort te planten. Mar ik vindt het maar een pijnlijk proces als het mis gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij is liefde het onzichtbare vlammetje dat in ieder van ons brandt. Het licht en de warmte van je vlammetje mag/kan je aan iedereen uitdelen, zoals je ook de gloed van het vlammetje van iemand anders kunt bespeuren.

En natuurlijk verwarmt het ook jezelf.

Het houdt nooit op het branden, al kan het soms maar een glimwormpje zijn, en soms is het een vreugdevuur....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de belangrijkste dingen die het leven de moeite waarde maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Respect hebben voor elkaar en er voor elkaar zijn, vooral in moeilijke tijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde is onvoorwaardelijk voor iemand gaan. Eerst geven en dan nemen.

Ik ken een jong stel wat met de auto in het water terecht kwam. Zij dacht: laat hem er maar het eerst uit - hij dacht: laat haar er maar het eerst uit. Gelukkig zijn ze er beiden uitgekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde is de ander gelukkig willen zien.

Liefde is de ander toewensen wat hij/zij zichzelf toewenst.

Als je een ander toewenst wat jij hem of haar geven wil, dan is dat uit liefde voor jezelf.. via de ander.

Toegevoegd na 22 uur:
In antwoord op je toevoeging; Wat voor gevoel heeft liefde.

Als iemand je liefheeft: Rust, de vrijheid om jezelf te mogen zijn. En steun.... 't voelt voor mij als warme hand onderin het holletje van m'n rug.

Als je iemand liefhebt: Als een rivier van warmte door je lijf. Soms wordt ik er heel erg vrolijk van. Op andere momenten ontroert het me diep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlinders in je buik :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is verliefdheid
de filosoos nestor alexander haddaway boog zich over dezelfde vraag. om het in te capselen in een definitie is eigen onmogenlijk. om een voorbeeld te noemen: praten over muziek is hetzelfde als dansen op architectuur. dit gaat voor jou vraag ook op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding