wat moet ik doen!?

ik probeer iemand vragen, maar hij reageert de hele tijd niet maar hij vind mij wel leuk.
wat moet ik nu!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik hoop dat je de signalen die je krijgt ook goed vertaald; dat hij jou ook leuk vindt.
Beiden verlegen ? Tja, dan zal iemand de stap moeten zetten. Dus go for it !
En mocht `t niet helemaal lopen zoals je het graag zou willen zien.....geloof me; iedereen op de Aardbol heeft soms een teleurstelling in de liefde.
Maar weet ook, dat er na verloop van tijd iets anders moois de hoek om kan komen kijken ;)

-iemand met veel levenservaring-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Hoe weet je dat hij je leuk vindt?
Misschien is hij een beetje verlegen. Overlaadt hem niet met berichtjes, daar kan hij van schrikken.

Wacht rustig af, als hij je echt leuk vindt, komt het wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe ziet dat 'proberen' eruit? Als je van binnen heel hard zit te proberen maar van buiten niets laat merken, snap ik best dat hij niet reageert. Er moet wel iets zijn om op te reageren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf een mooie brief en leg daarin alles uit. Hoe jij je voelt en wat het allemaal met je doet en vraag of hij verkering met je wilt. Vraag in de brief of hij een brief terug schrijft. Je kan ook een keer met een groepje doen, durf of de waarheid spelen. Succes gegarandeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee sorry.een brief wil je niet geschreven hebben als blijkt dat hij helemaal niks van deze situatie wil weten..
gewoon vragen, face to face
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je duidelijk gevraagd hebt en hij reageerd niet,dan zou ik t daarbij laten.hij vind je leuk,maar dan niet op die manier als je hoopte..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, sorry hoor, maar die jongens zijn nu eenmaal zo dom. Of hij durft niks omdat hij bang is om afgewezen te worden. Of hij heeft het domweg niet in de gaten dat jij signalen uitzendt. Vraag je het wel duidelijk in jongenstaal? Zo in de trant van: 'Ik vind jou leuk, zullen wij iets samen gaan doen? Dan vinden we elkaar misschien wel nog leuker!' Kijk dat begrijpt een jongen. DUIDELIJK zijn. Eigenlijk is het zijn taak om dat initiatief te nemen, maar ja, het is een jongen he?

Toegevoegd na 21 uur:
Toch moet je natuurlijk zelf kijken wat je ermee kunt doen. Als je alleen maar afwacht tot hij initiatief neemt, gebeurt er waarschijnlijk niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer alleen te zijn met hem, en werk in een goed gesprek naar die vraag toe. Stel hem niet direct, breek eerst het ijs maar eenmaal je zo ver bent draai niet meer rond de pot en vaar op je doel af!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de tong van de liefde ligt in de ogen.

kijk hem ernstig lang aan dan zegt je gevoel wel wat je verder moet doen, vertrouw me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De juiste weg is afstand nemen. Als hij je echt zo leuk vind zal hij wel contact met je opnemen.