Wat kun je op een kaart zetten als je nichtje en neefje zomaar Efteling kaartjes krijgen ?

Zelf heb ik ze gekregen en vind het leuk om ze weg te geven aan het nichtje en neefje van mijn vriend, omdat ze helemaal weg zijn van pretparken. Maar weet niet zo goed wat ik op de kaart moet zetten. Want ze zijn pas jarig geweest en hebben toen beide al een hoop cadeautjes gekregen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Een hele sprookjes-achtige dag gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sprookjes zijn de wereld nog niet uit. Tante Nienke kan toveren.....!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel plezier en als jullie terug komen willen jullie tante Nieke dan wel vertellen wat jullie gedaan hebben en gezien want tante Nieke kan niet mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zomaar een cadeautje omdat je zo lief bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor jullie omdat jullie de liefste zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze sprookjes kaartjes kwamen me zomaar toewaaien. En toen kwam ik op het sprookjesachtige idee om ze aan jullie te geven! Maak er een leuke sprookjes dag van!