mijn nicht is bevallen wat is het dan van mij ??

Toegevoegd na 1 minuut:
het is de dochter van mijn broer die is bevallen helemaal fantasties natuurlijk maar wat is het kindtje dan van mij en ik van haar kindtje hoe noem je dat ook nicht of neefje ???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K
Amadea
10 jaar geleden
Dus jouw broer is opa geworden. Het is dus de kleindochter of kleinzoon van je broer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je niet de vader bent !:) wat al gezegd je achter nicht of neef .

Het beste antwoord

Haar kindje is een achterneef of achternicht van jou.

Een neef is:
-een zoon van iemands broer of zus of van iemands zwager of schoonzus;
-een zoon van iemands oom of tante.
Een zoon van een neef of nicht wordt achterneef genoemd

(als je van neef nicht maakt, heb je de vrouwelijk variant)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
toppie thanx

Andere antwoorden (1)

een achternicht