hoe vind je jouw schoonzus na een aantal jaren terug?

ik ben erachter gekomen dat ik nog een schoonzus heb maar van mijn ouders mag ik er geen contact mee opnemen. weet iemand hoe ik haar toch kan opzoeken?

Toegevoegd na 53 minuten:
ik bedoel halfzus :s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoel je een halfzus of een stiefzus. Je schoonzus is de vrouw van je broer of de vrouw van jouw man.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de vrouw van jouw vrouw ;)
Amadea
11 jaar geleden
Of de vrouw van je zus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht al amadea, ik mis er één ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja sorry ik bedoelde halfzus :s
en ja ik weet haar naam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Feestboek of twitter

Het beste antwoord

Ik weet niet zo goed hoe oud je precies bent, en waarom je ouders je zouden verbieden contact op te nemen met je schoonzus. Dat zijn toch jou zaken, lijkt me.

Als je haar naam weet, zou ik beginnen bij detelefoongids.nl en anders is er altijd nog Facebook of Hyves waar mensen op te vinden zijn.

Maar, je hebt een schoonzus en die moet ook familie hebben. Je zou h et ook gewoon aan hun kunnen vragen en kijken hoe ver je komt.

Sccs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke ik probeer detelefoongids even maar facebook heb ik al geprobeerd maar daar vind ik haar niet op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat de telefoongids dan meer oplevert. En Hyves? Waarom mag je van je ouders geen contact met je halfzus? Dan kunnen ze je toch niet ontnemen, is familie van je en ook van 1 van je ouders.
Misschien kun je praten met de andere ouder van je halfzus. Sterkte.

Andere antwoorden (3)

kijk een op wie o wie. Daar kan je een heleboel van personen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.wieowie.nl heb antwoord gegeven op mobiel. Url was voor mobiel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hierop heb ik haar niet gevonden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
poisonivy: ik heb mezelf niet eens gevonden op wieowie!
Schoolbank, Hyves, Facebook, LinkedIN. Dat zijn de eerste plekken waar je moet zoeken. Ik heb nog nooit iemand niet gevonden. Zelfs mijn oma van 80 kan ik met naam rn toenaam opsnorren. Dat moet bij jouw halfzus ook lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dank u
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag altijd een PM sturen. Een x proberen kan geen kwaad.
Je kunt het proberen via www.zoekenbel.nl . Als je weet in welke plaats en straat ze woont of heeft gewoond. Vul je dat in, krijg je alle openbare telefoonaansluitingen in die straat te zien. Op die manier zou je de huidige bewoner kunnen vinden, die misschien kan zeggen waar je halfzus naar toe is gegaan. Verder kan je op die manier ook buren bellen.
Dan www.detelefoongids.nl . Daar hoef je alleen de naam in te vullen. Plaatsnaam is niet nodig. Op die manier kan je alle openbare aansluitingen met die naam in heel Nederland vinden. Alleen achternaam kan voldoende zijn. Weet je haar voorletters, kan je die ook noemen. Er zijn heel veel van Jansen, veel minder van G. Jansen en nog veel minder van G.A. Jansen.
Dan www.schoolbank.nl . Je halfzus heeft vast wel ergens op school gezeten. Misschien weet je in welke plaats of welke school. Alleen naam invullen kan al voldoende zijn. Dan krijg je wellicht een hele rij namen te zien en op welke scholen die personen hebben gezeten en in welke plaatsen die scholen staan. Vervolgens kan je die persoon of personen een berichtje sturen. Zo'n berichtje hoeft helemaal niet over de schooltijd te gaan. Om berichten te kunnen sturen moet je wel lid worden van schoolbank. Dat kost maar een beetje.
Dan www.ikhebje.nl of www.wes4u.nl . Dat is een toegangspoort naar veel zoekwebsites.