Trek geen sexy ondergoed aan of zo! Zeg gewoon dat je hem of haar leuk vindt en vraag hem of haar uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, neem een andere fysiotherapeut. Zorg dat je met met pas contact legt zonder zijn client te zijn. Je krijgt anders vreselijke toestanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen worden verliefd op een hulpverlener. En die fysio's zijn dan ook nog vaak van die lekkere sportieve dingen... Heel lastig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed advies.
Dat contact maken is helemaal niet moeilijk!
Je bent daar toch regelmatig..
Alleen raad ik het je sterk af!
Jij vind hem waarschijnlijk leuk omdat hij aan je lichaam zit op een voor jou prettige manier..maar vergeet niet dat het zijn werk is he!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het client contact beeindigen en als reden opgeven dat je graag met hem of haar uitwilt.Dan zit je niet met genante situaties als het niet lukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je haar bezoekt(ik neem aan,dat het een dame is) heb je toch al contact met haar! Wil je dat contact verder uitbouwen,dan zul het haar moeten vragen, je zou haar uit kunnen nodigen voor een bioscoopje o.i.d. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, en in jouw reactie bij het tweede antwoord was het nog 'n man! Ik hoop dat in de echte wereld duidelijker is of het nou een meisje of een jongentje is... Maar ja, als je wil dat hij/zij/het reageert, zul je echt op zoek moeten naar een andere peut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En weet je wel zker,dat jij er ook één bent?
En valt hij daar op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eg wel of eg nie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
xou het nie weet nie.
Een fysiotherapeut(e) wordt er zwaar op afgerekend, wanneer een persoonlijke relatie ontstaat, waardoor de objectiviteit en de integriteit van de situatie de therapie in de weg staat.
Als je verliefd bent op de therapeut(e), is dat een belangrijke reden de professionele relatie te beeindigen.
Je zult dan immers meer bezig zijn met je gevoelens dan met (het doel van) de therapie.
Fysiotherapeuten worden ook heus wel eens verliefd op clienten, maar beschermen zichzelf door de deur van de behandelkamer niet op slot te draaien en als de gevoelens te sterk zijn, zal de therapeut(e) de therapie
aan een collega overdragen of beeindigen.
Na het afsluiten van de proffessionele relatie is er de vrijheid om een niet-professionele relatie aan te gaan als beiden dit wensen.
Denk er wel om , dat het verliefd worden op therapeuten vaak gebeurt, de therapeut is vriendelijk , begripvol en helpt.
Daardoor kan het beeld bij de client ontstaan, dat er sprake is van wederzijdse affectie, terwijl dat alleen
gebaseerd is op de fantasie van de een en de vriendelijk-professionele houding van de ander.
Weest er dus op voorbereid, dat er geen sprake van wederkerige gevoelens hoeft te zijn.
Je bent dan een ervaring rijker en een goede therapeut armer......, na het uiten van je gevoelens is er immers geen weg terug naar een professionele relatie.
Veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie dat je 25 bent, maar je vertoont bakvis gedrag. Stel je niet aan. Als die fysiotherapeut wat in je ziet, wat ik betwijfel (welke man houdt van bakvissen?) dan volgt een verder contact vanzelf en niet als gevolg van jouw gierende hormonen. Dit soort dingen moet je niet zo willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is jouw defenitie van een bakvis? en waarom moet je dit niet op deze manier willen?
Door vriendelijk te wezen.
Ik zou er verder niets mee doen met je gevoelens, hooguit van je verliefde gevoel genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
recht voor zijn raap vragen

nee heb je

ja kun je krijgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag hem gewoon mee uit, wie weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen!

Je krijgt vrijwel zeker een 'nee'!

De therapeut mag niks aangaan met zijn cliënten.

Je kan het doen, nadat jij 'uit behandeld' bent en niet eerder.