Ik had een vriend die dol op mij was, hij had het druk met werk, we zagen elkaar 2wk niet en hij maakte het uit, omdat zijn gevoel weg was. Kan dat!?

Hij stelde mij voor aan heel zijn familie, hij hield er rekening mee waar hij ging werken en hij wilde weten waar ik uiteindelijk wil gaan wonen.
Onze connectie is magisch en toen hij het uit maakte voelde ik dat nog. Dat zag ik ook aan hem. Wat kan een reden zijn dat hij het heeft uitgemaakt. Kan het dat binnen 2wk gevoel weg is!?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dat kan niemand je vertellen, behalve hij.
Ga nog eens praten met hem en vraag wat er aan de hand is.
succes ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met "Onze connectie is magisch" en dat je het nog zag nadat hij het uitgemaakt had terwijl je ook schrijft dat zijn gevoel weg was en dat dat de reden voor het uitmaken was. Vergis je je niet in dat magische?

Misschien heeft hij bindingsangst. Misschien is hij verliefd geworden op iemand anders. Misschien wil hij nog van zijn vrijheid genieten. Dat hij het heeft uitgemaakt bewijst dat het kan, maar we weten er te weinig van om zijn beweegredenen te verklaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het dus. Ik weet het zeker dat ik me niet vergis in dat magische. Jou tweede deel zou het kunnen verklaren.. bindingsangst. Als ik er nu zo over nadenk zou dat andere dingen in zijn verleden verklaren.
Thanks!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het bindingsangst is zou het op den duur nog goed kunnen komen. Geef hem de tijd en zet hem vooral niet onder druk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sara02: jouw gretigheid doet mij vermoeden, dathet antwoord van zondag jou erg goed uitkomt. Maar het was alleen maar een inschatting van Zondag, geen diagnose.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien komt het mij goed uit. Ik weet het anders gewoon niet meer, want het kwam uit het niets. Ik ga nog wel met hem praten, maar die inschatting van zondag maakt mij wel even weer rustig.
Ik neem aan dat je spiritueel bent, aangezien je een magische conectie voelt met hem.

Maar is hij ook spiritueel, zo nee, dan voelt hij dat niet, zo ja, dan zal hij dat ook voelen.

Als hij dit niet voelt, dan kan het zijn dat jullie tijdelijk uit elkaar gaan, maar als het zo moet zijn, vinden jullie elkaar vanzelf weer.

Voelt hij het wel, dan heeft hij meschien bindingsangst, of zit in onderkenning, en moet hij even wat dingen op een rijtje zetten.

Maar ik denk dat het wel goed komt.
Als er echt die magische connectie is, vallen de puzzelstukjes vanzelf een keer op zijn plek.

Het zou wel even kunnen duren trouwens.

Succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
P.s, meschien is hij overrompelt met liefde ;-)