Als een jongen sex heeft met zijn ex, hoe kan zijn nieuwe relatie dan serieus zijn?

Hij heeft wel sex met ex, maar gaat toch voor een nieuw meisje. Hoe serieus is dat dan? Als je gek bent op een ander, dan doe je toch zulke dingen juist niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het, zoals je zegt, geen open relatie is (het nieuwe meisje mag het dus niet weten): Die jongen bedriegt zijn vriendin en gebruikt zijn ex. Nee, heel serieus is het dus niet met die nieuwe vriendin, al zal hij waarschijnlijk bij haar blijven zolang hij hiermee weg kan komen. Maar aangezien jij de ex bent, wil ik ook even je aandacht vestigen op het tweede deel van wat er aan de hand is: hij gebruikt zijn ex. Hij gebruikt jou dus. Het is de ultieme vorm van gebrek aan respect. Laat je niet voor de gek houden, en ga geen valse hoop koesteren. Hij is geen relationship material. Of het wel of niet serieus is met zijn nieuwe vriendin, maakt voor jou niets uit. Je bent niet de liefde van je leven, je bent een booty call. Alleen maar degene die hij opbelt als hij jeuk heeft. En als jullie wel ooit weer samenkomen, kun je er zeker van zijn dat jij dezelfde rol krijgt als zijn huidige vriendin: degene met wie hij een 'relatie' heeft zolang hij ermee wegkomt dat één of meer ándere meisjes zijn booty-call zijn.

niet serieus dus

Oude gewoonten slijten langzaam. Toegevoegd na 8 minuten: Erg serieus klinkt de nieuwe relatie niet.

Nee, je stelling is helemaal juist. Dumpen die hap! HIj eet van twee walletjes.

Zijn nieuwe relatie kan dan niet serieus zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat een relatie een lang leven is beschonken als iemand nog regelmatig sexueel contact heeft met zijn of haar ex. Ik zou mij er ook niet prettig bij voelen als ik een relatie aan het opbouwen ben en de ander nog regelmatig met haar ex tussen de lakens ligt. Toegevoegd na 1 dag: Mij lijkt het niet normaal als je met iemand iets nieuws probeert op te bouwen, je het oude niet eens hebt afgesloten.

Je kan een hele serieuze -open- relatie met iemand hebben. In zo'n relatie kun je gewoon seks hebben met anderen, waaronder misschien dus ook je ex-partner. Dit geld natuurlijk alleen als de serieuze partner van deze avontuurtjes op de hoogte is en er afspraken over gemaakt zijn. Maar in dat geval kun je dus alsnog een hele serieuze relatie hebben. Anders is het vreemdgaan, en neemt wat mij betreft de vreemdganger de relatie niet serieus.

Als je een serieuze relatie hebt, dan heb je geen sex met een ander. Heb je dat wel, dan geef je aan dat je je relatie niet zo waardevol vindt.

Dat is not serieus! Nee je hebt helemaal gelijk. Dan doe je zulke dingen niet neej.. Weg met hem.

Simpel toch, niet iedereen verbind sex aan liefde. Er zijn er zat die van de 1 heel veel houd en met de ander alleen sex wil. Wat nou als je met je grote liefde beroerde sex hebt?

Nee inderdaad dan doe je zulke dingen niet, hij is dus niet gek genoeg op dat meisje!

Met je ex is wel pikant. Maar beiden weten wat de ander wil en het kan dus simpele behoeftebevrediging zijn. Sex is niet altijd gelijk aan liefde. En bovendien hoeft de nieuwe vriendin niet jaloers te zijn op de ex, anders was ze geen ex. Wat je als nieuwe vriendin hooguit kunt afvragen of jullie wel vaak en goed genoeg met el;kaar naar bed gaan.

Wie zegt dat hij zijn nieuwe relatie als serieus bestempeld? Hij heeft gewoon belang bij sex met meerdere personen. Zolang ze het allebij toelaten, vind hij het al lang best.

Niet. Mijn ex doet precies het zelfde. Ik denk dat als je heel lang een relatie hebt gehad en je nog steeds goed met die persoon om blijft gaan je toch op een duur weer verlangens krijgt. Als dit het geval is kan die jongen beter stoppen met die andere.

Heel serieus! Net zo serieus als hij het zelf neemt! (dat is per persoon verschillend, en zoals je zelf al aangeeft, verschil jij daarin behoorlijk met hem van standpunt! Ik zou zeggen: onoverkomelijke verschillen!). Kijk, de ex denkt (dat was jij toch?) : "Zie je wel, hij wil mij (weer)". Maar niets is minder waar. Jij bent al afgewezen! Lik je wonden en ga voort. Wat het nieuw meisje allemaal overkomt, zal jou een biet wezen, jij bent er maar mooi vanaf..

Klopt helemaal, dus ik hoop dat het nieuwe meisje die conclusie ook trekt ...

nee idd als je serieus bent dan ga je er ook voor en neem je geen sex met je ex. Tis ook respectloos voor zijn nieuwe vriendin. Dus dat is al iets wat er dan niet is...

seks met ex en wel gaan voor en ander meisje? Lijkt mij niet zo serieus. Maar misschien kan hij liefde en seks heel goed van elkaar scheiden. Of is hij heel ruimdenkend in zijn doen en laten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100