Als een jongen sex heeft met zijn ex, hoe kan zijn nieuwe relatie dan serieus zijn?

Hij heeft wel sex met ex, maar gaat toch voor een nieuw meisje. Hoe serieus is dat dan? Als je gek bent op een ander, dan doe je toch zulke dingen juist niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt er aan hoe goed je je nieuwe vriendin kent.
en je moet het haar wel vertellen anders loop je rond met een k*t gevoel.

Het beste antwoord

Als het, zoals je zegt, geen open relatie is (het nieuwe meisje mag het dus niet weten):

Die jongen bedriegt zijn vriendin en gebruikt zijn ex.

Nee, heel serieus is het dus niet met die nieuwe vriendin, al zal hij waarschijnlijk bij haar blijven zolang hij hiermee weg kan komen.

Maar aangezien jij de ex bent, wil ik ook even je aandacht vestigen op het tweede deel van wat er aan de hand is: hij gebruikt zijn ex. Hij gebruikt jou dus. Het is de ultieme vorm van gebrek aan respect. Laat je niet voor de gek houden, en ga geen valse hoop koesteren. Hij is geen relationship material.

Of het wel of niet serieus is met zijn nieuwe vriendin, maakt voor jou niets uit. Je bent niet de liefde van je leven, je bent een booty call. Alleen maar degene die hij opbelt als hij jeuk heeft.

En als jullie wel ooit weer samenkomen, kun je er zeker van zijn dat jij dezelfde rol krijgt als zijn huidige vriendin: degene met wie hij een 'relatie' heeft zolang hij ermee wegkomt dat één of meer ándere meisjes zijn booty-call zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gezegd.. Zo is het wel, ik weet het ook wel, maar het is moeilijk om het los te laten
+1

Andere antwoorden (16)

niet serieus dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij bent een jongen, dus dat werkt bij jongens ook zo? Een vrouw zou het zo volgens mij nooit doen. Als ik verliefd ben dan denk ik echt niet meer aan m'n ex, die zou er dan echt niet meer inkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ex doet het kennelijk ook, of heeft zij nog geen nieuwe vriend?
Cryofiel
14 jaar geleden
"die zou er dan echt niet meer inkomen"  --  hihi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee eens! je laatste punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ex heeft nog geen nieuwe vriend nee
Oude gewoonten slijten langzaam.

Toegevoegd na 8 minuten:
Erg serieus klinkt de nieuwe relatie niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sex is geen gewoonte, het is een keuze. Je kiest voor een partner of niet. Als je een ex aan t lijntje houdt, en tegen een ander zegt dat je serieus met haar wil verder gaan, dan klopt er iets niet.
Nee, je stelling is helemaal juist. Dumpen die hap!
HIj eet van twee walletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn nieuwe relatie kan dan niet serieus zijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat een relatie een lang leven is beschonken als iemand nog regelmatig sexueel contact heeft met zijn of haar ex.

Ik zou mij er ook niet prettig bij voelen als ik een relatie aan het opbouwen ben en de ander nog regelmatig met haar ex tussen de lakens ligt.

Toegevoegd na 1 dag:
Mij lijkt het niet normaal als je met iemand iets nieuws probeert op te bouwen, je het oude niet eens hebt afgesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat als het 1 x gebeurd? Is het dan wel normaal dan?
Je kan een hele serieuze -open- relatie met iemand hebben.
In zo'n relatie kun je gewoon seks hebben met anderen, waaronder misschien dus ook je ex-partner.

Dit geld natuurlijk alleen als de serieuze partner van deze avontuurtjes op de hoogte is en er afspraken over gemaakt zijn. Maar in dat geval kun je dus alsnog een hele serieuze relatie hebben. Anders is het vreemdgaan, en neemt wat mij betreft de vreemdganger de relatie niet serieus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een serieuze relatie hebt, dan heb je geen sex met een ander. Heb je dat wel, dan geef je aan dat je je relatie niet zo waardevol vindt.
14 jaar geleden
Dat is not serieus! Nee je hebt helemaal gelijk. Dan doe je zulke dingen niet neej.. Weg met hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel toch, niet iedereen verbind sex aan liefde.
Er zijn er zat die van de 1 heel veel houd en met de ander alleen sex wil. Wat nou als je met je grote liefde beroerde sex hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee inderdaad dan doe je zulke dingen niet, hij is dus niet gek genoeg op dat meisje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je ex is wel pikant. Maar beiden weten wat de ander wil en het kan dus simpele behoeftebevrediging zijn.
Sex is niet altijd gelijk aan liefde. En bovendien hoeft de nieuwe vriendin niet jaloers te zijn op de ex, anders was ze geen ex. Wat je als nieuwe vriendin hooguit kunt afvragen of jullie wel vaak en goed genoeg met el;kaar naar bed gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat hij zijn nieuwe relatie als serieus bestempeld? Hij heeft gewoon belang bij sex met meerdere personen. Zolang ze het allebij toelaten, vind hij het al lang best.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet. Mijn ex doet precies het zelfde. Ik denk dat als je heel lang een relatie hebt gehad en je nog steeds goed met die persoon om blijft gaan je toch op een duur weer verlangens krijgt. Als dit het geval is kan die jongen beter stoppen met die andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel serieus!

Net zo serieus als hij het zelf neemt!
(dat is per persoon verschillend, en zoals je zelf al aangeeft, verschil jij daarin behoorlijk met hem van standpunt! Ik zou zeggen: onoverkomelijke verschillen!).

Kijk, de ex denkt (dat was jij toch?) :
"Zie je wel, hij wil mij (weer)".

Maar niets is minder waar.

Jij bent al afgewezen!

Lik je wonden en ga voort.

Wat het nieuw meisje allemaal overkomt, zal jou een biet wezen, jij bent er maar mooi vanaf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je het zegt zo zou ik het graag willen kunnen. Ik wou dat ik er nu zelf zo makkelijk over dacht.
Helaas niet.
Het gevoel is nog niet over. Ik wilde het zelf ook graag. Ik kan me dan ook niet beheersen. Stom, I know, maar komt tijd komt raad toch..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij er bewust van bent (en blijft) zal het gevoel minder worden (want dan laat je dat toe!)
veel succes!
Klopt helemaal, dus ik hoop dat het nieuwe meisje die conclusie ook trekt ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee idd als je serieus bent dan ga je er ook voor en neem je geen sex met je ex. Tis ook respectloos voor zijn nieuwe vriendin. Dus dat is al iets wat er dan niet is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
seks met ex en wel gaan voor en ander meisje? Lijkt mij niet zo serieus. Maar misschien kan hij liefde en seks heel goed van elkaar scheiden. Of is hij heel ruimdenkend in zijn doen en laten.