Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een blotebuikfoto zonder dat het sexueel getint is. hoe maak ik die het best?

deze zwangerscha vind ik dat ik een leuk buikje heb (bij de vorige ook maar was gelijk zo gigantisch)
nu wil ik een profiel foto van mijzelf naakt zonder dat dit sexueel getint is. hoe maak je de mooiste foto.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vind voorbeeld 1 wel mooi.
De tweede foto kan ook, ben je even bezig, maar wel artistiek.

Toegevoegd na 20 minuten:
[eerste foto's verwijderd]
Ok, hier nog wat andere inspiratie dan...
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zijn beide mooi en heb beide ook al :)
ik bedoel echt naakt van nek tot boven kont zeg maar.
maar zonder dat je private parts kan zien. en zonder tepels pff lastig he ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi.
die onderste net iets te veel doos maar wel mooi :)
AWM
14 jaar geleden
Ja. Google eens (net zoals ik deed) op
"Pregnancy art photo".
Hele portfolio's. Je ziet dat er al heel snel gegrepen wordt naar sjaals en vitrages om de de door jou genoemde problemen op te lossen.

Andere antwoorden (8)

Ik denk, Op het strand met een ondergaande zon zodat je silowet mooi op de foto staat, dit geeft een mooi natuur erfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedek de delen elegant die je niet wil laten zien, en zo`n buikschildering is gaaf, en het lijd af van bepaalde delen.
ik heb een schildering gezien van de verpakking van kindersurprise, was echt leuk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen een foto van opzij, zodat de voorbips niet te zien is en met de armen over elkaar of kruislings met de handen op de schouders.. Wel met het bovenlichaam en hoofd naar de camera gedraait.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
VOORBIPS! Dat woord! Niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mja, ik dacht, laat ik het netjes zeggen. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha voorbips auuuuwww :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, voorbips... die ga ik onthouden :)
Je hebt héél kort een foto van een zwangere vrouw met een kleuterjongetje als atavar gehad (misschien was je het wel zélf??) - ik vond die foto ontroerend-mooi als symbool van moederschap...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan ook de afleiding toevoegen in het beeld. Bijvoorbeeld als je ligt vormt de buik een mooi berg(landschap). Een auto'tje erop, of het gezicht van je zoontje die er net overheen kijkt. Dan kan je nog net de vorm van je borst(en) erbij doen.

Kortom de nadruk op vorm en niet op onderdelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gaan voor een foto waarop de bewuste details wat minder zichtbaar zijn. Dus met tegenlicht, zodat er een silhouet ontstaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een foto te laten maken door iemand die op dezelfde manier naar jou zwangerschap kijkt als jij zelf en die je daarin vertrouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je schaduw laten fotograferen van opzij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding