Ik wil een blotebuikfoto zonder dat het sexueel getint is. hoe maak ik die het best?

deze zwangerscha vind ik dat ik een leuk buikje heb (bij de vorige ook maar was gelijk zo gigantisch)
nu wil ik een profiel foto van mijzelf naakt zonder dat dit sexueel getint is. hoe maak je de mooiste foto.?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vind voorbeeld 1 wel mooi. De tweede foto kan ook, ben je even bezig, maar wel artistiek. Toegevoegd na 20 minuten: [eerste foto's verwijderd] Ok, hier nog wat andere inspiratie dan...

Ik denk, Op het strand met een ondergaande zon zodat je silowet mooi op de foto staat, dit geeft een mooi natuur erfect.

bedek de delen elegant die je niet wil laten zien, en zo`n buikschildering is gaaf, en het lijd af van bepaalde delen. ik heb een schildering gezien van de verpakking van kindersurprise, was echt leuk!

Ik zou zeggen een foto van opzij, zodat de voorbips niet te zien is en met de armen over elkaar of kruislings met de handen op de schouders.. Wel met het bovenlichaam en hoofd naar de camera gedraait.

Je hebt héél kort een foto van een zwangere vrouw met een kleuterjongetje als atavar gehad (misschien was je het wel zélf??) - ik vond die foto ontroerend-mooi als symbool van moederschap...

je kan ook de afleiding toevoegen in het beeld. Bijvoorbeeld als je ligt vormt de buik een mooi berg(landschap). Een auto'tje erop, of het gezicht van je zoontje die er net overheen kijkt. Dan kan je nog net de vorm van je borst(en) erbij doen. Kortom de nadruk op vorm en niet op onderdelen.

Ik zou gaan voor een foto waarop de bewuste details wat minder zichtbaar zijn. Dus met tegenlicht, zodat er een silhouet ontstaat.

Door een foto te laten maken door iemand die op dezelfde manier naar jou zwangerschap kijkt als jij zelf en die je daarin vertrouwd.

Je schaduw laten fotograferen van opzij

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100