zwanger raken terwijl ik maagd ben ?

Hallo allemaal,

Laatst heb ik gevreeën met mijn vriend, nu voel ik me niet meer op me gemak omdat ik bang ben dat ik zwanger ben geraakt, ik ben nog maagd en heb nooit aan penetratie gedaan.
het verhaal ging zo, Ik ben alleen bloot op hem gaan zitten met me billen op zijn geslachtsdeel, na heen en weer te zijn gegaan op zijn geslachtsdeel kwam hij per ongeluk klaar, hij haalde me wel van zich af en kwam in zijn hand klaar maar ik voelde slijm op mijn bil en weet het niet zeker of het naar me vagina ging maar er zat daar wat slijm em weet niet zekrr of het zijn sperma was, nu ben ik bang dat ik zwanger kan raken:-(..ben een meisje van 19 en ben een beetje onzeker..zou iemand kunne zegge of ik dan zwanger kan raken..

bedankt voor het lezen van mijn verhaal..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
33.7K

Antwoorden (12)

In theorie is het denkbaar dat je daarvan zwanger zou kunnen raken.

In de praktijk: Nee. Daar wordt je niet zwanger van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je het omschrijft lijkt het mij bijna onmogelijk dat je zwanger bent. Het is waarschijnlijk de angst die je voelt.
De sperma moet echt wel je vagina in gaan wil je zwanger worden.

Maar goed, je kunt nooit zeker weten. Ik zou zsm een zwangerschapstest doen, dan weet je het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoogst onwaarschijnlijk...maar als je ongerust blijft kun je ff langs je huisarts gaan of een adviescentrum voor dit soort zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is nihil dat jij nu zwanger bent.

Toegevoegd na 35 seconden:
Voor de zekerheid zou je wel een testje kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kans is erg klein, gewoon morgen naar de huisarts en dan weet het het zeker. Zit in je zorgverzekering dus dat is niet het probleem. En daarnaast is er niks om je om te schamen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Is alleen triest als je alleen moet gaan, beter met zijn tweeen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me wel voorstellen dat je ongerust bent.
Maar ga gewoon een test halen en je weet het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kun je niet eerder een zwangerschapstest doen als je overtijd bent, maar goed. De kans dat je zwanger bent is zeer zeer klein, maar ik zou wel maatregelen gaan nemen voor de toekoms, dat maagd zijn zal wel niet lang meer duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt tegenwoordig testen die je al kan doen als je nog niet eens overtijd bent! die zijn er al een tijdje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, maar als je de kleine lettertjes leest, kan het niet op elk moment van je cyclus (meestal maximaal vier dagen voordat je ongesteld moet worden) en is het nauwkeurigheidspercentage een stuk lager dan wanneer je pas test als je overtijd bent. Met andere woorden: zo'n test geeft lang niet altijd de uitkomst 'zwanger' als je zwanger bent. Voor vrouwen die zwanger wíllen worden is zo'n test leuk, ze hebben dan kans om er eerder achter te komen. Niets aan de hand als hij negatief is, feest als hij positief is. Maar als je je juist zorgen maakt of je zwanger bent, en graag een negatieve uitslag wil, heb je niets aan de negatieve uitslag van een vroege test, dat zegt dan niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad snel aan de pil en condooms aanschaffen, want het ziet er naar uit dat het er binnenkort "helemaal" van komt.
zoals iedereen al zegt is de kans erg klein, maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

Nu zeg je dat je erg onzeker bent en ik snap dat dit het alleen maar aanwakkert. Om zo snel mogelijk zekerheid te krijgen zou ik een zwangerschapstest kopen.

Op deze manier kom je er snel en gemakkelijk achter. Mocht je nadat de test negatief is uitgevallen nog steeds niet zeker zijn van je zaak en ondertussen ook niet ongesteld zijn geworden... ga dan direct naar je huisarts. Deze weet goed met zulk soort situaties om te gaan en zal je de juiste tips kunnen geven.

Niet thuis gaan zitten tobben, maar actie ondernemen. Des te sneller ben jij van dit onzekere gevoel af en heb je een antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ben je nu nog niet zwanger maar het gaat echt niet lang meer duren als je geen voorbehoedsmiddel neemt.Wacht niet.Ga morgen.Denk aan je toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi, ik wil niet dat je in paniek raakt hoor, lieverd..
Maar mijn beste vriendin heeft ook in deze positie gezeten en is WEL zwanger geraakt.
Maar heeft het kindje weg laten halen, wat ik in zo een situatie heel goed kan begrijpen.
Zij is echt 1 op de miljoen vrouwen die gewoon een beetje pech heeft gehad.

Maar ik denk niet dat je zwanger bent hoor.. Als het bij je vagina was, had je het wel gevoeld..
Je kan altijd voor de zekerheid nog een test doen..

Ga in ieder geval niet stressen, want dan is er kans dat je menstruatie wegblijft..
Komt wel goed..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mogelijk, maar de kans is héél klein. Maak je dus vooral niet al te veel zorgen. Wacht even tot je ongesteld moet worden, en als dat wegblijft, doe dan een testje voor de zekerheid. Of, als dit minder dan drie dagen geleden is gebeurd, ga meteen even langs de huisarts voor de morning-afterpil.

Niet té erg freaken als je niet ongesteld wordt op de dag dat je verwacht, door stress (en die heb je omdat je je zorgen maakt) kun je later ongesteld worden.

Er zijn ook zwangerschapstesten die je kunt doen een paar dagen voordat je ongesteld moet worden, maar let er wel op dat die minder betrouwbaar zijn.

In het algemeen geldt: een positieve test, ook als het streepje, plusje of stipje heel vaag is, betekent vrijwel altijd dat je echt zwanger bent. Zoals ik al zei, de kans is héél klein, maar als je een positieve test hebt, ga dan direct naar de huisarts. Hoe vroeger je erbij bent, hoe meer opties je hebt.

En ga sowieso maar even langs de huisarts voor anticonceptie. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niet héél lang meer gaat duren voordat jullie verder gaan. Dan kun je beter voorbereid zijn, zo voorkom je dat je je nog eens zoveel zorgen moet maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals iedereen al zegt; ik denk het niet.
Wel goed van je vriend trouwens dat hij zo direct reageerde en niet onder jou klaarkwam, complimentje voor hem!
Maar wel doen; condooms en/of pil gaan gebruiken, want op deze manier kun je wél een geslachtsziekte oplopen natuurlijk.
Condooms kun je overal kopen en voor de pil moet je naar de huisarts.