is het normaal dat ouders denken dat met een heleboel mensen verkering hebt?

mijn ouder(s) denken dat ik verkering heb met bijna alle meisjes die ik op msn heb,
logt er een in, ooh, ben je daar verliefd op?
is dit normaal?
of denken ze dat ik een of andere player ben? (ben ik dus niet)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik verwacht zeker niet dat je ouders denken dat je op
allemaal verliefd bent of een relatie met meerdere hebt.
Jongeren zijn vaak wat terughoudend met tegen hun ouders vertellen over zaken als verliefdheid en verkering, durven daar niet uit zichzelf over te beginnen.
Als jongeren ouders weinig vertellen over hun leven, gaan ouders vaak een beetje op die manier zitten vissen, ze zijn benieuwd of je verkering hebt, of je al interesse in meisjes hebt of nog niet, en hopen hierdoor je uit je tent te lokken. Ouders willen vaak gewoon weten wat er speelt in het leven van hun kinderen, maar denken dat als ze uit het niets ernaar vragen je je ongemakkelijk zal voelen en dicht zal klappen, en zo'n meisje dat op msn tegen je praat, is dan een mooie manier om te weten te komen wat jou bezighoudt en het toch lekker luchtig te houden.
Uit jezelf eens wat vertellen tegen ze over dit onderwerp, zorgt wel dat ze stoppen. Je kan dat trouwens ook tegen hen zeggen hoor, dat het klinkt alsof ze denken dat je een player bent, dan zullen ze je heus wel uitleggen wat het idee achter die vraag is.

Vaak is dat soort gedrag trouwens ook gewoon een beetje plagen, uitdagen. Wat eigenlijk ook gewoon een manier is om meer contact te proberen te krijgen met iemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik denk dat ze stiekum hopen dat je de populairste jongen van de klas bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze je gewoon een beetje plagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij je moeder zal het wel nieuwschierigheid zijn, die willen alles weten van hun kind ;-)
En moeders zijn heel goed in het lezen van hun kind zijn/haar gezicht.
Dus als jij nee zegt bij de vraag of je verliefd bent op dat meisje, ziet ze meteen of je liegt of niet, en zo komt ze er toch achter of je wel op iemand verliefd bent of niet, zonder dat jij het weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, als ik nee zeg en het is echt zo, dan geloofd ze het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze laat je in de waan, alsof ze niks weten.
Hier hebben ze heel slimme trucjes voor.
Moeders zijn ondoorgrondelijk, je snapt ze nooit, als kind zijnde, en zeker niet als jongen/man zijnde, maar ik snapte mijn moeder vroeger ook niet, maar nu ik een volwassen vrouw ben, snap ik het wel.
Let er maar eens op, op dat sneeky glimlachje dat ze wel eens kunnen hebben ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, zal ik doen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel juist :-) +
Nee is niet normaal.

Maar zo denken kinderen altijd dat hun ouders geen sex hebben en dat is ook niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je ouders niet erg bekend zijn met MSN. Kijken ze wel eens met je mee? Zo niet, leg ze uit hoe het werkt, dat het net als op school is en dat je met iedereen kunt praten. Je hebt toch geen verkering met al je klasgenoten?

Laat ze meekijken en meelezen. (Laat je gesprekspartner wel ff weten dat je ouders meekijken ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ouders voelen vaak niet aan wat er in je omgaat, maar willen wel graag meevoelen en zijn geïnteresseerd.

Je ouders kennen MSN niet, en vinden het moeilijk om zich daar wat bij voor te stellen. Ze denken in termen van brieven (zijn ook geschreven) en als je vroeger een brief van iemand kreeg dan had je verkering ....

Ze willen weten wat dit wel voor jou betekent (ze zijn geïnteresseerd in jou, dat is positief!) en stellen daarom deze onhandige vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is normaal, maar ouders maken daar meestal een grapje van denk ik. Omdat ze trots op je bent. Denk ik bedoelendat niet serieus volgens mij. Mijn moeder zei dat ook vaak aan mij. ''is ééntje niet genoeg'' enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk denken je ouders dat je een harem wilt starten! En ja,dan heb je meerdere dames nodig. In die zin is het dus wel normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHAHA + :-p