Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou je nu nog op je partner "vallen" als je hem tegenkomt?

Stel dat je geen relatie met hem/haar hebt bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee.. ben hem in omstandigheden tegengekomen die me er toe brachten me helemaal op hem te richten.. was wel verliefd maar niet van harte.. niet dat er later geen liefde is gegroeid maar er is ook teveel met ons gebeurd om dat staande te houden.. ik zou daar niet opnieuw voor kiezen dus..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Zeker weten! Hij is mooi :D (ken hem ook nog maar 1,5 jaar en is in die tussentijd niet echt veranderd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker weten. We zijn nu 6 jaar samen en kennen elkaar door en door. En tuurlijk heeft ie wel trekjes die ik iets minder leuk vindt maar het hoort bij hem en heeft hem gemaakt tot wat ie nu is. Hij is nog altijd degene en de enige die mij laat voelen wat echte liefde is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou net zo gaan als de eerste keer dat ik hem ontmoette: ik zou weer als een blok voor hem vallen!
Nu nog bezorgt hij me vlinders in mijn buik, dus....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jazeker, zijn 2,5 jaar samen nu en we zijn nog steeds stapelverliefd. we gaan ook trouwen en ik vind hem met de dag mooier en liever worden. als ik niets met hem zou hebben en hij zou langslopen zou ik echt wel mn nek verrekken.. helemaal mijn type van binnen en van buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geheimzinnige en onverklaarbare IETS , is er toch nog steeds en zolang dat IETS er nog is zal het een effect op je hebben en komen de beroemde vlinders in je buik.
Alles is dus afhankelijk van dat IETS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja :-)

We zijn samen gegroeid, met elkaar en niet uit elkaar. Als we elkaar vandaag tegen zouden komen, als de mensen die we nu zijn, zouden we misschien zelfs wel béter bij elkaar passen dan toen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zelfs met alle kennis die ik nu over hem heb ;-) zou ik nog steeds voor hem gaan. Misschien dat ik alleen de voorwaarden zou aanpassen LOL. Liefde verandert - misschien is het een cliché - maar het wordt houden-van. Je gaat elkaar op een andere manier leren waarderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja.

ik ken hem al 15 jaar vriendschappelijk, daarna relatie. hij past niet bij mij qua veel intresse`s, maar onze karakters matchen perfect. hij voegt wat aan mijn leven toe en andersom ook. (neem ik aan :))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik weer net zo verliefd zou worden als 21 jaar geleden.
Gelukkig heeft die verliefdheid plaats gemaakt voor liede.
Maar ik vind het nog steeds een lekker ding!
De minpuntjes kende ik 21 jaar geleden nog niet natuurlijk..maar die zou ik er nu evengoed bij nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Ik daar wel vanuit.
Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriendin.
Ik denk dat als ik het allemaal opnieuw zou moeten ik direct weer voor haar vallen net als de eerste keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is intussen een soort chemie, nét dat oogopslag, nét die beweging, die houding, zou ik uit duizend herkennen en voor vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een blok!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut.! Maar het is nog maar 3 jaar geleden. Volgend jaar gaan we trouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding