Is man met bijstand uitkering verplicht alimentatie te betalen?

ik heb gehoord nieuwe wet voor alimentatie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Ja, ook als je een bijstandsuitkering hebt moet je kinderalimentatie betalen. Indien het inkomen lager is dan €1250,- (per maand) dient per kind €25,- per maand betaald te worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor nieuwe wet heb je gehoord dan? Het klopt wat de gene boven mij zegt over de inkomen en alimentatie. Wat ook wel logisch is vind ik dan...