Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik kus met mijn vriendin heb ik soms last van een erectie wat wel afgang is voor mij hoe kan ik zorgen dat ze het niet merkt

:D

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij een leuke naam, willy...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ds men naam nie xd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij bedoeld dus de nickname ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (14)

Nee joh... Dat vind ze juist een compliment.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
precies :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut.
Kus haar gewoon niet meer, dan ben je er meteen helemaal vanaf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik dat heb springt ze tegen me op als een wilde. Lijkt me dus niet echt een slecht iets :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Beerg wat moet jij met de vriendin van gillywilly enz.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah neejoh, ik bedoelde me eigen vriendin :-)
Niet tegen haar aan gaan staan als je niet wilt dat ze het merkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vindt ze juist leuk, en opwindend ...
Is helemaal geen afgang. Tegendeel juist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelfs lekker +
En dat is een afgang omdat??????
Niet verbergen, ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze dat echt niet erg vindt!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Hier is toch helemaal niets mee jij krijgt een erectie van het zoenen en zij wordt misschien wel kletsnat maar dat merk jij toch niet omdat dit niet zichtbaar en voelbaar is op dit moment. Zo lekker kan het zoenen dus zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus even je hydrometer gebruiken!
Ik vind het geen afgang als je een erectie hebt, terwijl je zoent. Dit is heel normaal, en is juist een teken dat je er van geniet! Dat je je een beetje opgelaten voelt, is weer een ander verhaal. Ik weet niet hoe oud je bent, maar gezien je vraag denk ik dat je je nog niet heel erg lang op het "liefdespad" begeeft...
Toen ik (vroeger heeeeeeel lang geleden) mijn eerste zoenvriendjes had, heb ik eigenijk nooit gemerkt dat hij een erectie kreeg. Het zoenen alleen was al spannend genoeg, en ik lette er gewoon nooit op, misschien heeft jouw vriendinnetje het zelfde als ik toen.
(of mijn vriendjes kregen nooit erecties, want misschien zoende ik wel heel slecht hahahahaha!!!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, leuk antwoord, +1
Het is een grotere afgang als je niet af en toe een erectie krijgt van je vriendin. Als je vriendin het merkt kan je gewoon een opmerking over maken dat je erectie betekend dat je haar aantrekkelijk vindt. Als jullie allebei er klaar voor zijn kan het zelfs heel handig zijn ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel normaal..!!!

Dat een erectie kan krijgen tijdens het kussen.

Dus maak maar geen zorgen

Er over...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt :dat je er soms last van een erectie hebt.Je voelt je er ongemakkelijk door kennelijk?Het is normaal.Het is een voorspel.daar is niets mis mee.Misschien weet je dat je vriendin er nog niet aan toe is ,dat je het daarom als ongemakkelijk ervaart.Dan zou je er over kunnen praten dat je meer zou willen dan die kus.Dan is er openheid en zou je er minder ongemakkelijk bij kunnen voelen.En als je niet wil dat ze het merkt stop je met het kussen.En ga je iets geheel anders doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het eens met de bovenstaande reacties. Het is normaal en als jullie beiden meer willen zelfs een vereiste natuurlijk.

Maar ik kan me voorstellen dat er situaties zijn waarin je liever niet wilt dat een ander het merkt. Als je ervoor zorgt dat je een positie aanneemt waarbij je niet met bepaalde lichaamsdelen tegen haar aanstaat of zit, dan zal ze het niet merken. En in het openbaar haar misschien niet te hartstochtelijk zoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je er echt voor schaamt of gewoon niet wilt dat ze dat steeds merkt.
Of omdat je ook wel eens in het openbaar wilt kunnen zoenen of naar een leuke meid kijken zonder direct met een erectie rond te lopen die zo duidelijk zichtbaar is.
Leg hem gewoon altijd naar achter in je onderbroek dan kun je rustig de hele dag erecties krijgen en niemand ziet het en het is dan ook voor haar niet te voelen als je tegen haar aan ligt of staat.
Zelf heb ik er geen moeite mee als iemand met een erectie rondloopt het is nu eenmaal een gegeven dat dat een man kan overkomen.
Het zou mij pas storen als een man zichzelf niet zou kunnen beheersen en ongepast gedrag zou vertonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
persoonlijk zou ik zeggen: good for the both of you!! maar oke je schaamt je en vraagt hoe je kan zorgen dat ze niks merkt. naast elkaar liggen met gezicht naar elkaar dwingt om naar gezicht te kijken ipv ..down the road. zitten: same story. en staan, tjah gebruik je fantasie. nog beter is om het te bespreken. leg uit dat je het vervelend vindt (voor haar of jezelf of beide) en praat erover. dat maakt het een stuk minder vervelend!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding