Hoe maak ik duidelijk aan iemand dat ik haar leuk vind?

Naar aanleiding van mijn vorige vraag. Zij heeft dit al eerder gezegd, ik wil nu öok laten zien dat ik haar leuk vind zonder dit dirdct te zeggen : ik vind je leuk. Durf dat niet direct zo te zeggen.

Dus wat ïs een andere optie om het te zeggen als een soort hint dus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Niet doen, ZEG HET DIRECT, zo direct als je durft en kom op dat vorige voorval terug... Zeg dat je niet durfde te spreken of antwoorden op die vraag... Als je dat niet zo doet, dan zie ik het niet zitten dat je haar voor je kunt winnen... Zij zal heel sceptisch zijn, want waarom nu plots wel en toen niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hints zijn verwarrend voor de ander. In dit geval gewoon al je moed bijelkaar verzamelen en gewoon zeggen dat je haar leuk vindt. Er komt vast een moment waarop je dat kunt zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij dit soort zaken kun je beter niet om de pot heen draaien. De kans dat een 'hint' verkeerd wordt begrepen of zelfs niet eens binnenkomt is enorm groot. Zeker als zij jou ook leuk vindt zal ze al gauw denken dat ze zich de hint inbeeld. Ze is namelijk vast net zo onzeker als jij. Zij heeft echter de stap al gezet, het aangedurfd om zich bloot te geven. Nu is het dus jouw beurt.
Zeg bv op een moment dat je alleen met haar bent: "Je vertelde laatst dat je me leuk vindt. Ik was er stil van, maar wil je nu zeggen dat ik jou ook erg leuk vind. Zullen we een keer uitgaan?"
Dat kan heel goed als je 'toevallig' bij haar langsgaat. Dan is haar gelijk duidelijk dat het niet toevallig was, maar dat je op zoek was naar een moment met haar alleen....

Succes en ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben samen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet te zeggen dat je haar leuk vindt; je moet vragen of ze een keer mee wil naar de bioscoop/snackcar/pizzeria/Vondelpark/zwembad/lunchroom/slaapkamer/museum. Iets wat jij leuk vindt om te doen en waarvan je denkt dat zij dat ook leuk zou kunnen vinden.

Als je out of the blue komt met "ik vind je leuk" (wat overigens bij wildvreemde mensen ik de kroeg vaak goed werkt maar dat terzijde) dan is de kans aanwezig dat ze daar vreemd op reageert omdat ze zich niet zo snel weet wat ze met de situatie aanmoet. (net als wanneer zij ineens naar jou toe zou komen met dezelfde mededeling).

Door samen iets leuks te doen kom je er vanzelf wel achter hoe het zit.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms klinkt iets in het Engels/frans of welke taal dan ook wat minder direct.. in USA zeggen ze bv te pas en te onpas: love you.. terwijl ze heus niet bedoelen ik hou van je (zoals wij nuchere Nederlanders..)
Dus misschien een optie: I like you/ you are cute... enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
praat over iets wat jij heel leuk vind en waar je passie en entousiasme voor hebt ,en dan kan je op een juist moment ook kenbaar maken dat je haar ook heel leuk vind . dus creeer een goede sfeer en kies het juiste moment...succes kerel !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je het beste met een smsje doen. Als je niet recht aan zijn/haar gezicht kan segge.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nodig haar uit voor een etentje o.i.d. .