Zien jullie het, als je de gestelde vragen leest van iemand in zijn/haar profiel je een beter beeld van iemand krijg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, want als iemand alleen kennisvragen stelt, dan zegt dat niets over zijn of haar karakter. Het zegt meer of zijn of haar interesses, die overigens ook heel breed kunnen zijn. Bovendien zijn er ook mensen die vragen stellen die zomaar in hun opkomen, of die hun kinderen vragen.

Je krijgt wel een beeld van mensen die hele uitgebreide antwoorden met persoonlijke informatie geven bij de onderwerpen psychologie, maatschappij, filosofie, religie e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja dat zegt wel t een en ander. Maar de antwoorden zeggen méér denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, alleen hoe ze antwoorden, de manier hoe zegt wel veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Zeg dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn we het toch weer een keer eens
Ik ga alleen op de antwoorden af, op zo'n profiel kun je van alles zetten of juist niet, zoals ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar zit wat in.
Sommige mensen stellen heel gericht vragen, over hun hobby's, probleempjes, relaties, gezinsleven, huisdieren of interesses. Van zulke mensen kun je dan ook al gauw een inschatting maken. (houdt van katten, heeft bindingsangst en werkt op kantoor of iets dergelijks) van andere mensen, waar ik er volgens mij een van ben, kun je aan de vragen niet echt een touw vastknopen. Nogal algemene dingetjes of dingen die opvallen in het leven.

Toegevoegd na 2 minuten:
De eerste soort mensen kun je beter helpen. zo zocht een gv'er een goede vrijetijdsbesteding en viel mij op dat diegene een schrijversforum zocht. DAn is de link toch al snel gelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de vragen niet...aan de antwoorden kan je soms wel erachter komen hoe die persoon over sommige dingen denkt.Zo kan je dus aan veel reacties op mijn antwoorden en opmerkingen zien dat ik a-sociaal ben,haha.Ik denk anders dan andere over de meeste dingen,heb over veel dingen een andere mening,en draai nergens om heen.M.a.w.,...ik loop niet in de pas,lol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent redelijk gezet voor jouw 44 jaar, mate!
Tijd om wat af te vallen, nu het nog kan en zinvol is. Een lelike dikke asociaal blijft ook lelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoe noemen ze iemand die het woord lelijk niet kan schrijven,haha.Toegegeven...ik maak ook veel schrijffouten,maar ik zie nog wel in dat deze foto gemanipuleerd is,dus bewerkt.En al zag ik er zo uit,als mijn partner er tevreden mee is...wat zou mij dan de mening van andere wat aan mijn reet roesten?Iedereen die op deze foto reageert laat duidelijk zien dat ze a) geen humor hebben en dat ze b) niet beter uit hun doppen kijken.
Wat is hier te zien? Je kunt informatie op verschillende manieren krijgen. Het gaat niet zo zeer om de manier als om informatie zelf. Of het nou profiel op gv is, of antwoorden, of een (telefonisch) gesprek, of een boek in de bieb, een programma op tv of een mix op cd. En het hoef niet eens per se verbaal zijn. Hoe meer informatie (van verschillende kanten) des te 'beter' het beeld. Die is trouwens nooit compleet :-)