Hoe voorkom ik dat mijn smsjes lijken op een mededeling?

Ik wil graag mijn lief een smsje versturen om te laten wat ik voor hem voel, maar heb het idee dat me smsjes teveel lijken op een mededeling waarop je (bijna) geen antwoord kan verzinnen.

Voorbeeldje: ik vond het erg gezellig, ik mis je en hoop je snel weer t zien.

Hoe moet ik het anders formuleren zodat er een gewoon antwoord mogelijk is?

ps: ik ken hem nog niet zo heel erg lang (pas een keer of 7 heb ik hem gezien) en bellen durf ik niet, dan klap ik dicht (En dat is ook niet mijn vraag).

Toegevoegd na 11 minuten:
ps natuurlijk gebruik ik ook smileys en andere tekens, dit was alleen ter voorbeeld ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Eindigen met: Ik hoop dat jij het ook gezellig vond?
Dan moet hij wel reageren denk ik ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ik vond het erg gezellig, ik mis je! Zie ik je snel weer?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook meer tekens gebruiken als bijv een uitroepteken. Ik vond het gezellig! Ipv ik vond het gezellig. Of een lieve smiley gebruiken ofzo.

Toegevoegd na 9 minuten:
Eindigen met xx of liefs.
Zinnen wat langer en uitgebreider maken.

Ookal ken je 'm nog niet zo heel lang, het is altijd leuk om lekker enthousiast en spontaan te doen. Misschien geeft dat hem een goed gevoel en gaat hij zich ook meer openstellen, dan leren jullie elkaar nog beter kennen!