Morgen komt het vriendje van mijn zus bij ons.. ik heb hem nog nooit gezien maar wel met hem gebeld en hoi gezegt.. wat moet ik doen?

geef snel antwoord!!

alvast bedankt

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry het is overmorgen!!...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan hoeven we niet zo snel te antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zulke paniek? Hij bijt vast niet, en als je zus hem wil als vriendje, is hij vast ook niet onaardig.

Het beste antwoord

Zodra hij binnenkomt maak je een paar foto's en bij de koffie houdt je je notitieblok op je schoot. Af en toe aandachtig kijken, knikken en notities maken.

Zeg dat je van de toelatingscommissie bent, en dit het finale rapport wordt.

Zo ijs gebroken, nu kan iedereen weer normaal doen en zichzelf zijn...

Veel plezier overmorgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Z'n hand schudden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon jezelf zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe alsof het een normaal iemand is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is er iets mis met haar zus dan? weert jij meer dan wij (:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je wordt wel steeds schaarser gekleed!
je onthult steeds ietsje meer?
vrouwke, vooral blijven ademen. Blijf jezelf en geniet van een gezellige avond.

Je bent oke zoals je bent. Jezelf anders voordoen houd je nooit de rest van je leven vol en wie weet is het wel de schoonbroer voor altijd.

Ben geïnteresseerd in hem en blijf rustig.

Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon doen zoals je je altijd gedraagd. Wat is een vriendje van je zus meer of minder dan andere visite die bij jou lang zal komen? Wees gewoon jezelf, dat is makkelijker voor je in de toekomst als het een echte relatie gaat worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal wel heel zenuwachtig zijn, dus gewoon jezelf zijn en aardig doen. Je kunt ze een drankje aanbieden, zo heb je zelf ook wat te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je net zo gedragen als dat je dat tegen iedereen doet, hij is niks anders dan de rest van de wereld. Als hij wat vraagt, beleeft antwoord geven en als jij wat wil vragen, dat ook gewoon doen.

Komt er gewoon eigenlijk op neer jezelf te zijn en je niet anders te gedragen dan dat je bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal me netjus voor stelle huer maak je ma niet bang

xx sander
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig, probleem opgelost +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naah gelukkig dan maar..:P ik denk dat je wel beter een kadootje voor me kunt meenemen... dan vind ik je ook aardig het is ook wel fijn als het zusje van je vriendinnetje je aardig vind!!:D:P
Ik zou hem 3 zoenen geven.. Hij moet wel heel leuk zijn als je zus hem uitnodigd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer gewoon normaal met hem om te gaan.
als je niet weet wat je moet zeggen vraag je gewoon wat zijn hobby`s zijn of wat hij verder doet bv werk of school.
en verder gewoon aardig doen je zult hem vast nog vaak tegenkomen als hij lang met je zus verkering heeft.
14 jaar geleden
Niks anders dan jezelf zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of vind je hem soms ook leuk??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat hij voornamelijk voor je zus komt, dus hoezo wat moet je doen?
Gewoon jezelf netjes voorstellen en door blijven leven zoals je altijd doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ervoor zorgen dat hij samen met jou zus kan zijn.
Vergeet niet dat hij voor jou zus komt en niet voor jou.Groet hem en ga dan iets leuks doen in je kamer of bij je vriendinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niets te doen!

Weet je, je hoeft hem niet eens leuk te vinden.

zolang je maar beseft, dat je zus hem wel leuk vind. leuk genoeg om zichzelf in zo'n kwetsbare positie te zetten als wat ze overmorgen van plan is te gaan doen....

dus haal je zelf even uit het verhaal, het gaat immers niet om jou!
Het gaat om je zus!

Succes!