A : de gemiddelde lengte van jongens is hoger dan voor meisjes
B : Misschien willen meisjes toch opzien naar een jongen of ze zijn bang dat een jongen niet wil opzien naar een meisje
9 jaar geleden
Van nature kijkt een man naar die eigenschappen van een vrouw die bijdrage aan een mogelijk goede voortplanting. Een vrouw daarin tegen kijkt (van nature) naar een man die een goede jager en beschermer zal zijn. Als men in de natuur imposant wil doen dan maakt men zich groot. De grote van een man is dus ook imposanter en aantrekkelijker voor een vrouw.

Toegevoegd na 56 seconden:
De natuurlijke eigenschappen zijn nog steeds aanwezig in de mensen. Het verhaal hierboven heeft natuurlijk altijd uitzonderingen (zoals alles dat heeft).
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. Gewoon de oerdriften. Groot is beter, bij leeeuwen, olifanten, etc. Etc.
Castle
9 jaar geleden
Dank je
Alright, dat hierboven is vast allemaal waar en de vrouw heeft gewoon liever een grote knuffelbeer / beschermer voor haar dan een kipje, die net zo goed haar broertje zou kunnen zijn i.p.v. vriend, maar het innelijk is ook belangrijk. Tegenwoordig volgens mij zelfs belangrijker dan het uiterlijk! Heel veel kleine(re) jongens zitten volgens mij best wel met hun lengte - heb ik gemerkt. Als een meisje echt van je houdt, dan doet lengte er toch niet toe? Allemaal schijn en voorpret over dat meisjes bijna altijd met grotere jongens 'gaan'. Zo dacht ik ook altijd dat ik niet op kleinere jongens zou kunnen vallen.. tot ik mijn vriend ontmoette. Alleenstaanden hebben altijd een bepaald beeld van de perfecte man/vrouw denk ik, als ik kon kiezen tussen lang of kort, koos ik ook voor lang.. maar voor een (goede) relatie maakt het geen barst uit!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is dat niet altijd een bewuste keuze. Mijn vriendjes zijn altijd langer geweest dan mij, maar ik ben dan ook 1.58 en dat is natuurlijk niet groot... Mijn ex met wie ik 2 kinderen heb, is 1,96. Dat is misschien wel weer een groot lengteverschil, maar daar heb ik niet op gelet. Ik vond hem gewoon leuk en stond niet met een meetlat erbij:).
Als het erop aankomt, is inderdaad innerlijk en karakter veel belangrijker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dit is ook geen antwoord op de vraag.