Wat denken jullie? Vind ze me nog leuk?

Op basis van dit verhaal.

Op het werk zei een meisje 5 maand geleden dat ze me leuk vond. Ik verwachtte dit niet en deed niks. Ze bleef wel naar mij lachen etc. Kan ze nu , 5 maand later, mij nog steeds leuk vinden?

En wat zouden jullie nu denken en doen als jullie haar waren? Duurt wel heel lang donr mij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (9)

IK zou haar een keer mee uitvragen.
Samen ergens eten of een bioscoopje pakken
en praten over van alles en nog wat

Toegevoegd na 2 minuten:
niet wachten tot zij die stap zet
zij heeft de eerste stap gezet door te zeggen dat ze jou leuk vond het is nu jou beurt om er op te reageren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat meisje nu niet meer wil, omdat je niet meteen ja gezegd hebt... En als je nu na bijna een half jaar ja zegt, dan is dat wel erg lang voordat er antwoord kwam...
Als ik dat meisje was, dan moest ik er nog eens goed over nadenken als je nu met een ja kwam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien denkt ze "Wat een sukkel! Er zijn al 5 maanden voorbij en nog heeft hij geen toenadering gezocht. Maar ik geef hem nog een kans". Of misschien denkt ze "Hij moet me niet dus ik zoek een ander". Als ik haar was en je nog leuk vond zou ik zelf dan maar toenadering tot jou zoeken. Lacht ze nog steeds tegen je? Dan heeft ze nog belangstelling. Gauw iets doen dan maar voor iemand anders je voor is.
14 jaar geleden
ze heeft zelf al aangegeven dat ze jou leuk vond.
jij hebt daar niet op gereageert dus ik denk dat ze denkt dat jij haar niet wil.
als jij wel wat wil dan moet je nu zelf maar de eerste stap zetten/.
vraag haar gewoon of ze je nog leuk vind en of ze met je uitwil
ze komt heus niet nog een keer bij jou. als jij verder niks doet
14 jaar geleden
Niet zij moet wat doen,maar jij! Hoewel,uit jouw verhaal blijkt niet dat JIJ haar ook leuk vindt! Is dat wel zo,ga er dan als de wiedeweerga achter aan,voor je achter het net vist! Onderneem actie!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou toch liever even gaan vragen. met een smsje of als je niet direct zou kunnen doen...
En zeg je dat jij haar ook gewoon leuk vindt.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt wel of je er last van hebt dat zij jou toen leuk vond en dat zij daar al die tijd niets mee gedaan heeft.
Ja, als je daar op zit te wachten, dan duurt het wel heel lang voor jou.

Zij kan jou nog best leuk vinden, als ze toen verliefd was, dan is dat waarschijnlijk niet over na 5 maanden.
En als dat zo is, zit ze met smart op een initiatief van jou te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze jou "opgegeven " heeft, omdat je geen interesse toonde.
Als je er nu nog op terug komt is er een kans dat ze je weer leuk gaat vinden.
Ik persoonlijk zou je na 5 maanden waarschijnlijk niet meer leuk vinden, geen hand vol maar een land vol toch?
Of ik moet smoorverliefd zijn op diegene
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kan je nog steeds leuk vinden, dit kan ook minder zijn geworden omdat je er geen gehoor aan hebt gegeven.

Waag een kans en verspil je tijd niet!!!