Je ziet het vaak aan de ogen en de uitstraling die een verliefd persoon heeft

Toegevoegd na 4 minuten:
gezichts uitdrukking
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefde mensen zitten op een wolk.
Zijn veel in gedachte en horen niet wat je ze vraagt.

Heerlijk, vlinders in je buik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verliefde mensen kunnen vaak de ogen en handen niet van elkaar afhouden, en hebben weinig interesse voor de wereld om hen heen.
een vrij intensieve fase, die gelukkig na verloop van tijd wat afzwakt, en hopelijk overgaat in het wat rustiger houden van.
14 jaar geleden
Ze lachen veel, zweven een beetje, zingen, zijn vriendelijker. Soms ook afwezig.

Zie hieronder de uitgebreide symptomenlijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moderatoren op Goeie Vraag herkennen verliefde mensen telepatisch. Wellicht moet je het gericht aan hen vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die verliefd zijn lopen rond met een roze bril.

Dit wil zeggen dat zij het object van hun liefde vaak gaan romantiseren. Ik wil hiermee zeggen dat ze de kwaaltjes niet gaan zien. Ook overdreven verdedigend naar die persoon kan een indicatie zijn.

De roze bril gaat de waarheid vertekenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wetenschappelijk observatie op verliefde mensen laat zien dat alen hun beide bestaan. Vrij "duocentrisch " dus. Het non verbale gedragspatroon loopt parallel. Voorbeeld : hij nipt aan zijn koffie, zij ook. Zij kruist een been , hij ook. En dan heb je de aura nog , het symbolisch lichtkransje rond de kroelende tortelduiven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de grotere pupillen, door verliefdheid worden je pupillen groter, daaraan herken je ze, die verliefde mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men kan een verliefd persoon herkennen:
wanneer een verliefd persoon
steeds over een bepaald iemand heeft
waarop een verliefd persoon verliefd is;

áls een verliefd persoon op jou verliefd is,
dan zal je zijn/ haar verliefdheid
slechts met jouw ogen en gevoel
kunnen waarnemen en kunnen aanvoelen;

wie op jou verliefd is,
die zal het immers niet aan jou vertellen;
maar waarschijnlijk wel aan anderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze menselijke aard lijkt ons te vertellen dat liefde niets meer dan een emotie is. We maken beslissingen die gebaseerd zijn op onze emoties, en we trouwen zelfs met iemand omdat we het gevoel hebben dat we “verliefd” zijn. Dit is de reden dat ongeveer de helft van alle eerste huwelijken op een echtscheiding uitloopt. De Bijbel leert ons dat ware liefde niet slechts een emotie is die kan komen en gaan, maar dat ware liefde een beslissing is. We moeten niet alleen die mensen liefhebben die ook van ons houden, maar we moeten zelfs van die mensen houden die ons haten, op dezelfde manier waarop Christus van mensen houdt die ondankbaar en kwaadwillig zijn (Lucas 6:35). "De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze vinden elkaar lief,
knuffelen, kussen, strelen
en kunnen de hele wereld aan

Toegevoegd na 28 minuten:
o ja, ze stralen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan dat bijzonder maar wonderschone lach op het gezicht.
Aan de dromerige blik in de ogen.
Aan de rode wangen en zweethandjes wanneer er gepraat word over de persoon waar je verliefd op bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is eerder, hoe kan je het missen?