Dat kan je nooit zeker weten. Op het moment dat je iemand tegenkomt kan deze perfect bij jou passen, op dat moment. Door veranderingen/ontwikkelingen in je leven en het leven van je partner kunnen jullie in op den duur toch niet meer zo goed bij elkaar passen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat verschilt per persoon.
soms weet je het na 1 dag of meteen als je hem ziet dat je denkt dat is hem,

maar bij somige gevallen is iemand al heel lang met je bevriend voordat je het eigenlijk doorhebt.

in de meeste gevallen moet je iemand een beetje leren kennen en na een tijdje weet je het gewoon, dan voelt het gewoon goed
14 jaar geleden
daar heb je al bij eerste de ontmoeting al een weten van.

Toegevoegd na 56 seconden:
Na verloop van ttijd wordt dat weten alleen maar bevestigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar milliseconden... Dan ben je eruit... De details duren wat langer, maar een go or no go vanuit jezelf heg je in een paar milliseconden... Een mens is er op getraind om dat zo te kunnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het begin hoop je dat ie bij je hoort.
Daarna denk je dat ie bij je hoort.
Tenslotte wéét je dat ie bij je hoort.
Dat is de min of meer ideale situatie.
Welke tijdsbestekken daarbij horen?
Dat kan heel verschillend zijn.
In mij geval:
1e fase: 6 maanden;
2e fase: 3 jaar;
3e fase: alle jaren daarna.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet negatief bedoeld.
maar je zou ook kunnen afvragen:na hoeveel tijd weet je of je niet (meer) bij elkaar past.
mensen hebben de geweldige eigenschap te kunnen veranderen in de loop der jaren.positief of negatief.hoe je het maar bekijkt? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk er niet tevel over na. Doe gewoon wat goed voelt en volg ja hart, dan wordt je vanzelf gelukkig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meteen al!. Er is altijd wel iets waaraan je je zal irriteren aan je partner en andersom natuurlijk. Maar of het altijd nou beter is bij een ander??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet tijds gebonden. Jijzelf maar ook je partner kunnen veranderen binnen de relatie die deze zowel in de positieve zin als negatieve kan doen omslaan.
Je kunt een partner treffen waarvan je vanaf het eerste moment weet dat het de ware is.
Maar ook iemand waar dat tijden duurt of echt nooit duidelijk wordt.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In negatieve zin wat bedoel je daarmee en waarom kan je soms nooit weten of iemand bij je past?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In negatieve vorm bedoel ik mee dat de relatie veranderd in een negatieve relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dan een negatieve relatie en daarbij waarom weten sommige nou nooit of iemand wel of niet bij ze past?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er blijven teveel vragen binnen een relatie, de echte klik is er dan niet.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha.. ga ik heel vervelend doen..
Wat is " de echte klik" ? (deze is serieus bedoelt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha die Qwerty, ik begin haast te geloven dat je nog geen liefdespad hebt bewandelt.
Een klik is de laatste beweging van het slot..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je iets specifieker kunnen zijn? Een handeling waaruit dat blijkt of iets anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannetje -vrouwtje - magneet ertussen.- klik ik heb je..
Dat weet je a la minuut.
Alleen of je ook over langere periode bij elkaar BLIJFT passen, ja, dat is iets waar je ook allebei aan moet werken, want het leven staat niet stil. Dus of het ook verstandig is je aan elkaar te binden, daar zou ik iets langer dan die eerste miliseconde mee wachten. Maar op het moment dat het klikt, weet je het natuurlijk zeker. De rest is liefde. Enne, voor ik het vergeet, liefde is natuurlijk een werkwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TOP.. onzichtbaar plusje
Dat weet je nooit ,ik ken stellen die na 35/40 jaar uit elkaar gaan.