Na hoe lange tijd weetje of de partner die je hebt bij je past?

Is dit tijdsgebonden of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan je nooit zeker weten. Op het moment dat je iemand tegenkomt kan deze perfect bij jou passen, op dat moment. Door veranderingen/ontwikkelingen in je leven en het leven van je partner kunnen jullie in op den duur toch niet meer zo goed bij elkaar passen.

dat verschilt per persoon. soms weet je het na 1 dag of meteen als je hem ziet dat je denkt dat is hem, maar bij somige gevallen is iemand al heel lang met je bevriend voordat je het eigenlijk doorhebt. in de meeste gevallen moet je iemand een beetje leren kennen en na een tijdje weet je het gewoon, dan voelt het gewoon goed

daar heb je al bij eerste de ontmoeting al een weten van. Toegevoegd na 56 seconden: Na verloop van ttijd wordt dat weten alleen maar bevestigd.

een paar milliseconden... Dan ben je eruit... De details duren wat langer, maar een go or no go vanuit jezelf heg je in een paar milliseconden... Een mens is er op getraind om dat zo te kunnen...

In het begin hoop je dat ie bij je hoort. Daarna denk je dat ie bij je hoort. Tenslotte wéét je dat ie bij je hoort. Dat is de min of meer ideale situatie. Welke tijdsbestekken daarbij horen? Dat kan heel verschillend zijn. In mij geval: 1e fase: 6 maanden; 2e fase: 3 jaar; 3e fase: alle jaren daarna.

niet negatief bedoeld. maar je zou ook kunnen afvragen:na hoeveel tijd weet je of je niet (meer) bij elkaar past. mensen hebben de geweldige eigenschap te kunnen veranderen in de loop der jaren.positief of negatief.hoe je het maar bekijkt? :)

Denk er niet tevel over na. Doe gewoon wat goed voelt en volg ja hart, dan wordt je vanzelf gelukkig..

meteen al!. Er is altijd wel iets waaraan je je zal irriteren aan je partner en andersom natuurlijk. Maar of het altijd nou beter is bij een ander??

Niet tijds gebonden. Jijzelf maar ook je partner kunnen veranderen binnen de relatie die deze zowel in de positieve zin als negatieve kan doen omslaan. Je kunt een partner treffen waarvan je vanaf het eerste moment weet dat het de ware is. Maar ook iemand waar dat tijden duurt of echt nooit duidelijk wordt.!!

Dat weet je a la minuut. Alleen of je ook over langere periode bij elkaar BLIJFT passen, ja, dat is iets waar je ook allebei aan moet werken, want het leven staat niet stil. Dus of het ook verstandig is je aan elkaar te binden, daar zou ik iets langer dan die eerste miliseconde mee wachten. Maar op het moment dat het klikt, weet je het natuurlijk zeker. De rest is liefde. Enne, voor ik het vergeet, liefde is natuurlijk een werkwoord.

Dat weet je nooit ,ik ken stellen die na 35/40 jaar uit elkaar gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100