Is er een naam voor het feit dat je ouders bijna uit elkaar zijn gegaan maar nu weer bij elkaar zijn?

Ik moet voor de GGD een vragenlijst invullen en ze vragen of er iets in mijn gezinssituatie is veranders. Nou zijn mijn ouders laatst bijna uit elkaar gegaan maar ze zijn toch bij elkaar gebleven. Is daar een naam voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een variatie op herintreders?
Ik weet, da's geen antwoord, maar misschien iets om op voort te borduren?
Nerintreders in het huwelijk/gezamelijk ouderschap of zo...
Sterkte, het zal voor jou wel verwarrend zijn!
Cryofiel
10 jaar geleden
Het was een huwelijkscrisis.
Ritsuka
10 jaar geleden
Een pauze in de relatie?

Het beste antwoord

Nee, daar is geen woord voor waarmee je het in één keer opschrijft. Maar je kunt het toch zoals je het nu vraagt ook noteren? De gezinssituatie is niet veranderd, maar er is wel een periode van bijna tot scheiding leidende spanning geweest.
Amadea
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Mmm.. ik zie onze antwoorden nu naast elkaar staan en ik vindt jouw antwoord een veel betere dan dat "Stoplicht relatie" van mij. Mijn antwoord weg en een +je voor jou !

Andere antwoorden (1)

Je zou ze met enige verbeelding spijtoptanten kunnen noemen, hoewel dat eigenlijk meer geldt voor mensen die terug komen van een éénmaal genomen beslissing.