hoe kan ik indruk maken op een meisje ik ben 9 jaar oud dus wat is het beste

Weet jij het antwoord?

/2500

Een mooi kasteel voor haar bouwen in de zandbak..

Zorg dat je goede cijfers haalt op school!

Schooltas dragen. Thuis uitnodigen om te spelen.

nodig haar gewoon bij je uit en ga lekker spelen Toegevoegd na 6 minuten: trouwens net in een andere vraag had je toch al een vriendin ????

Goede goocheltruukjes doen. Een leuke kerstkaart aan haar sturen. Vragen of ze een keer een patatje met je wil gaan eten (op jouw kosten). En vooral niet te klef doen, want dat willen ze niet, die meiden van 9.

Ik denk dat je je op deze leeftijd nog helemaal niet bezig moet houden met meisjes, lekker met auto's spelen en hutten bouwen!

Het is het beste nog een paar jaat te wachten tot jullie er allebei aan toe zijn...

Ha, die Mau; Je vader's auto zul je nog wel niet meekrijgen, dus ik zou het eens met je leukste kleren en bijpassende schoenen proberen. Vrouwen (en dus ook meisjes) vallen vaak voor een goed verzorgd uiterlijk.

Zorg dat je alle teksten van K3 liedjes uit je hoofd kent, dat maakt vast indruk

Zorg dat je altijd lekkere snoepjes op zak hebt!

Zeg tegen het meisje het volgende, maar doe dat alleen als je het echt meent, als je jokt dan gaat dat meisje je niet geloven, maar als je het echt meent dan zal het meisje ja zeggen tegen je... Dus alleen als je het echt meent zeg dan: "Jij bent de allermooiste, jij bent de allerliefste... " En als je het echt meent dan dat dat meisje ja zeggen, ze zal dan zeggen, "Dat dat is waar, echt waar..."

Vertel d'r dat bij jullie in de schuur een heuse Harley-Davidson staat......

Nou, ik heb even mijn dochter van 9 jaar gevraagd hoe zij vindt dat een jongen indruk op haar kan maken. Zij zegt: Zorgen dat hij er mooi uitziet, de haren mooi heeft zitten. En complimentjes aan het meisje geven, b.v. "leuk truitje heb je aan". En oogcontact maken en dan leuk lachen en knipogen. En "hoi" of "goedemorgen" zeggen, dus aandacht voor het meisje hebben.

Vertel haar dat je op deze site vier vragen hebt gesteld waarvan er inmiddels 3 als goeie vraag zijn bestempeld. Moet zeker werken.

Vertel haar grappige moppen. Meisjes houd van zulke dingen. Als je haar aan het lachen krijgt heb je de eerste indruk al achter de rug.. Succes.! Ps . In ieder geval niks over sex praten.!!

doe samen iets wat jullie beiden leuk vinden...

Hoe oud is het meisje? Wees jezelf, dat is het mooiste wat je een ander geven kunt.

Gewoon heel erg lief tegen haar en tegen de andere kinderen. Vraag haar bij jouw thuis te komen spelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100