Heeft er iemand een voorbeeld van een zelf samengesteld poppetje van snoepjes? Om te trakteren?

Mijn zoontje is wo dag jarig en mag dan natuurlijk op school trakteren. Hij heeft na hoop geaarzel laten weten dat hij graag poppetjes opgebouwd uit snoepjes wil. Gezien zijn autisme is het heel belangrijk dat hij van te voren precies weet hoe het er uit zal zien en zich hier in kunnen vinden. Dus zocht ik voorbeelden waar hij uit zou kunnen kiezen en ik dan dus de ingrediënten (soorten snoepjes) voor kan halen. Net hele tijd zitten googlen, maar kan geen voorbeelden vinden, weet hier iemand het?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

2 leuke voorbeelden:

http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=70

http://buitendedeur.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=3543

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Niet van snoep, maar wel leuke poppetjes van gezond fruit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.arienne.net/Default.aspx?UC=Items&ID=27 misschien dat hier wel ideetjes op staan. Alvast van harte gefeliciteerd .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele leuke en snel te maken.
Spekpoppetjes met hoed.
Dit heb je nodig;

sate prikker
4 spekbolletjes
1 dropjojo
2 kokindjes
1 bicootje
poedersuiker

Toegevoegd na 8 minuten:
Van de poedersuiker met een beetje water maak je lijm om de snoepjes vast te lijmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuk en vrij makkelijk inderdaad! en een echt poppetje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je Kwebbel. En ze zijn nog lekker ook ;-)
kijk eens op www.party-kids.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bij halloween recepten kijken ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem een madeleine cake'je en steek daar gebroken stukjes zoute stengels in. Prik er twee krenten als oogjes in en je hebt een egeltje.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik weet niet of je liever gezonde traktaties wilt. Maar hieronder nog iets leuks. Gevulde eieren met tomaat in de vorm van paddestoelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze heb ik eens gemaakt (van partykids) Erg leuk en makkelijk te maken, er zit alleen wel een stokje in.

Toegevoegd na 1 uur:
PS, vergeet niet even na te vragen op school of er ook allergiekinderen in de klas zitten, het is zo sneu als ze het niet mogen hebben en je hebt geen alternatief bij je.