Een meisje had het uitgemaak met me maar ik ben nog steeds verliefd op haar zou ik met haar nog buiten gaan en na een tijde terug aanvragen ?

maar als we aangemaakt hadden moesten we terug naar huis van de reis maar nadien wou ik haar mee buiten vragen maar ze had nooit geen tijd dus nooit met haar buiten geweest en waarom ze het uitgemaakt had was omdat ze geen gevoelens voor me had maar als we op de bus zaten nog heel veel wel

Toegevoegd na 1 minuut:
en we wonen niet zo ver van elkaar aalst ik haaltert zij

Toegevoegd na 1 uur:
maar het is wel de laatste keer dat ik haar zag was op de bus we hebben elkaar 1week en een half niet meer gezien elkaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Houd je trots! Zij heeft het uitgemaakt, en als ze jou terug wil moet je haar dr best laten doen, en niet andersom! Als je zo leuk bent merkt ze vanzelf wat ze mist! (niet als een gansje achter dr aan gaan lopen, maar juist een beetje afstand zoeken, en doen alsof je niet met haar bezig bent)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vakantieliefde? Sorry jongen, dat gaat hem niet worden. Het gebeurt wel dat mensen toevallig elkaar vinden op vakantie, maar veel vakantieliefdes hebben alles te maken met de sfeer op vakantie.

Dat wil niet zeggen dat het geen echte gevoelens bij haar waren, maar gewoon dat de wereld, inclusief gevoelens van verliefdheid, er ineens héél anders uit kan zien zodra je terugbent. De magie is dan weg, je komt terug in het leven van alledag, en ontdekt dat de gevoelens weg zijn. Zo te lezen is dat bij haar gebeurd.

Heel verdrietig als dat bij jou anders werkt, maar je doet er niets aan. Ik raad je aan om haar niet na te jagen, maar gewoon dierbare herinneringen te bewaren aan een mooie tijd samen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach ja - die heerlijke vakantieliefdes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, oh those summer nights...
Als een meisje nee zegt bedoelt ze ook nee. En als ze nee zegt maar ja bedoelt is het een domme griet.
Dus: niet terug aan vragen! Als ze echt nog wat voor je voelt moet zij het maar vertellen.