Hoe komt men het beste in contact met Spanjaarden?

Hallo,

Ik vind Spanje een super land, zou me er graag later willen vestigen. Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn met een Spaanse vrouw. Heb tijdens mijn reizen naar Spanje verschillende mensen ontmoet, maar deze contacten zijn allemaal vriendschappelijk. Mijn vraag is dus eigenlijk; op welke manier kom je het beste in contact met Spaanse vrouwen? Vanuit Nederland gaat het niet zo 1,2, 3 en het Spaanse volk is over het algemeen vrij gesloten. Ben ook niet echt van de datingsites, heb er weinig vertrouwen in en 9 van de 10 keer kost het een hoop geld.

Spreek verder vloeiend Spaans dus dat is het probleem niet, iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Kijk of er in jouw plaats of ergens in de buurt een Spaans ontmoetingscentrum is.
In Eindhoven is er bijvoorbeeld: Asociación Iberoamericana de Eindhoven

Onze vereniging verzorgt Spaanse lessen en ontplooit allerlei activiteiten met het doel de Spaanse taal en cultuur te verspreiden.

http://www.aie-eindhoven.nl/

En anders neem je contact op met de Ambassade van het Koninkrijk Spanje ('S-Gravenhage), afdeling Sociale Aangelegenheden.
Contactgegevens staan hier:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ambassades-consulaten-en-overige-vertegenwoordigingen/spanje/ambassade-van-het-koninkrijk-spanje-s-gravenhage