Ja dat heeft een invloed doch in welke mate hangt af van situatie per situatie.
Er wordt onder andere rekening gehouden met het gezamenlijk inkomen.

Men vraagt ook uitdrukkelijk om deze gewijzigde toestand te melden en na deze melding komt er een onderzoek waarbij men vaak ook aan huis komt.

Via bijgevoegde links kan je meer te weten komen over de stappen die je dient te ondernemen én ook over de gevolgen als je deze stappen niet volgt.

In principe zouden jullie ook overeen brochure dienen te beschikken waarin al deze stappen vermeld staan.

Indien je daar niet meer over beschikt dan kan je een nieuwe aanvragen

Liefs en fijn weekend nog!