Dat is die partner in alle opzichten voldoet, dus dat je niet meer verder wilt zoeken, dan is dat de ware...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kom je pas achter op de laaste dag van je leven,
of die partner de ware was
Maar tot die tijd moet je iedere partner als de ware behandelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De partner waar je je hele leven al naar gezocht hebt. De persoon die volledig aansluit op al je behoeftes!
Waarvan je onvoorwaardelijk houdt en voor wie je door het vuur wilt gaan. En je elke dag blij bent dat je hem of haar weer ziet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diegene met wie het leven leuker is dan zonder, en voor wie omgekeerd hetzelfde geldt. Natuurlijk passen er op elk potje meerdere dekseltjes, en is het uiteraard niet zo dat er voor iedereen op de hele wereld maar één ware is, maar uit het aanbod moet je er eentje kiezen die voor jou aan de meeste voorwaarden voldoet en vice versa, en met wie je er samen iets leuks van kunt maken. Als je dat voor elkaar krijgt, heb je de (een) ware gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets aan psmans toe te voegen. Klopt helemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weet je pas na vele jaren, als je geluk hebt dan heb je de ware gevonden.